Pruduzione di cuncepimentu di u Schema di Raffrescamentu di l'Uffiziu di l'Uffiziu di u Cooler d'Aria di l'industria Xikoo

L'effettu di raffreddamentu attuale hè assai ligatu à u cuncepimentu di l'installazione di u raffreddatore d'aria di l'industria. In a cuncezzione di u schema di raffreddamentu di l'impianti di aria più fresca di l'industria, duvete capisce cumu calculà u numeru di cambiamenti d'aria in l'attellu è cumu installà un refrigeratore d'aria industriale evaporativu adattu in l'attellu. Numeru tutale, putenza di uscita, cunvezione di aria calda è fredda, ecc., O se l'attellu hà bisognu di raffreddamentu parziale di a stazione o di raffreddamentu generale. U raffreddatore d'aria di l'industria evaporativa Xikoo per a prutezzione di l'ambiente si raffredda basatu annantu à u principiu basicu di "evaporazione di l'acqua è gasificazione deve cunsumà è toglie u calore". A temperatura esterna più alta rende più evidente nantu à l'effettu di raffreddamentu attuale di u raffreddamentu di l'aria di l'industria di prutezzione ambientale. In cunfurmità cù e differenze di e piante industriali in umidità di l'ambiente di l'officina, esigenze di scambiu di vapore è bilanci di prughjettu, u raffreddatore d'aria evaporativu Guangzhou Xikoo pò persunalizà mudelli esclusivi è specifiche di prudutti è piani di raffreddamentu secondu a situazione attuale di i clienti.

 

Eccu un breve riassuntu di i requisiti di rutina di cambiamentu d'aria è di i metudi di calculu per u numeru di unità in diversi locali per u vostru riferimentu:

 

Càlculu è esigenze di i tempi regulari di cambiamentu d'aria:

1. A definizione di u numeru di scambii d'aria: u numeru di volte chì tuttu l'aria in u spaziu hè rimpiazzata per ora, u spaziu tutale hè a zona multiplicata da l'altura di u pianu.

2. A quantità di scambiu d'aria in u spaziu ambientale senza esigenze speciali: 25 à 30 volte per ora.

3. A quantità di scambiu d'aria in l'attellu cù un persunale più intensivu di travagliu: 30-40 volte à l'ora

4. Ci hè una grande fonte di calore in l'attellu, è u tassu di scambiu d'aria di l'attrezzatura di riscaldamentu hè: 40-50 volte à l'ora

5. A quantità di cambiamentu d'aria chì genererà polvere o gas dannosu in l'attellu: 50-60 volte à l'ora

6. Se i requisiti di temperatura spaziale sò assai alti, pò esse inclusu in l'installazione di chillers per cuntrullà a temperatura.

 

Metudu di calculu di u numeru di unità di raffreddamentu d'aria di l'industria evaporativa ambientale:

1. Cooling generale: capacità di spaziu generale × numeru di rimpiazzamenti ÷ unità di flussu d'aria = numeru di unità

2. Raffreddamentu parziale di a stazione: U pianu di raffreddamentu di a stazione deve esse pianificatu secondu a distribuzione di e stazioni in situ è ​​a pusizione di u cunduttu d'aria.

news1 pic


Tempu di posta: Nov-12-2020