Hotel, ristorante, scola, cantina di fabbrica, soluzioni di ventilazione di cucina è di rinfrescante

Prublemi in cucina

1. U persunale in a cucina, cum'è i chefs, i travagliadori di lavapiatti, i piatti laterali, etc., ùn sò micca fissi è mobili, è i chefs generaranu assai fumu d'oliu è calore in cucina, chì pruvucarà a cucina à esse assai. stuffy, aria ùn hè ventilated, è u travagliu Pauvre ambiente.

2. U travagliu in questu ambiente per un bellu pezzu hà un impattu nantu à a salute di e persone, è hè difficiule di mantene boni chefs è boni impiegati.

Ci sò dui metudi generali di raffreddamentu è di ventilazione utilizati in a cucina:

1. In una temperatura alta è l'ambienti sultry, un grande fan di u voluminu di l'aria (fan di cornu) hè utilizatu per a ventilazione, ma u fanàticu hà solu una funzione di ventilazione senza effettu di rinfrescante, perchè ùn pò ancu risolve u prublema fundamentale.

2. L'aria condizionata split o l'aria condizionata cintrali sò stallati in a cucina, ma i fumi di a cucina ùn ponu micca chjude e porte è finestri.L'effettu di rinfrescante di l'aria condizionata tradiziunale ùn hè micca ideale, è u costu d'investimentu è u costu operativu sò assai altu.

Soluzione di rinfrescamentu di cucina di l'hotel, ristorante, scola, cantina di fabbrica

Sempre più cucine sceglienu di installà un cooler d'aria di prutezzione ambientale Xingke.Dopu chì l'equipaggiu hè in funziunamentu, pò rinfriscà rapidamente da 4-10 ° C.Mentre rinfriscà, pò ancu ventilà, sguassate u polu, sguassate l'odori, è cresce u cuntenutu di l'ossigenu di l'aria interna.L'aria hè più fresca è più fresca, è i cocchi è l'altri staffi sò più pruduttivi.

***U puntu più impurtante hè chì un bonu ambiente di travagliu in a cucina hè di grande aiutu à a stabilità di u persunale, è di mantene boni chefs è boni impiegati.

In vista di u prublema di i fumi di a cucina è di l'aria calda, ricumandemu l'usu di l'aire cooler Tuhe per a prutezzione di l'ambiente per a ventilazione generale è u rinfrescante di l'ambiente.L'equipaggiu deve esse 100 metri quatratu.

L'unità principale hè appesa à u muru esternu, è l'outlet di l'aria interna di u pipeline hè aduprata per rinfriscà a stazione di travagliu necessariu in un puntu fissu.U metudu di soffiu direttu pò esse usatu in l'area di lavare è lavatu per un megliu effettu di rinfrescante.

U cooler di l'aria di prutezzione ambientale Xingke rinfresce è filtra l'aria fresca esterna, è u manda in a stanza continuamente attraversu u pipeline, è stringhje l'aria calda interna originale, l'odore peculiare è l'aria di fume oliosa attraversu e porte è finestre, in modu di ottene l'effettu di rinfrescante è ventilazione.


Tempu di post: 19-sep-2022