Cumu cuncepisce un schema di ventilazione è di raffreddamentu di a splutazioni

Più è più agricultori sò cuscenti di l'impurtanza di a temperatura di l'agricultori per l'allevamentu.E boni misure di rinfrescamentu ponu furnisce un ambiente di crescita cunfortu per i porchi di pollo, è pò ancu rinfurzà a resistenza di i porcellini di pollo, riduce l'occurrence di malatie epidemiche, riduce e perdite di ripruduzzione Essenza L'agricultori di porchi di pettu sò generalmente basati nantu à l'età di e razzi, a densità di ripruduzzione. , è l'ambienti di e case di pollulu, è e cundizioni esistenti per minimizzà l'investimentu, riduce i costi, è utilizate unu o più metudi di rinfrescante per ottene effetti di rinfrescante.


1. Ventilazione naturali è rinfrescante.In u principiu di l'estiu, prima chì a temperatura s'arrizzò in a matina, chjude a porta è a finestra di a casa di pollulu, è dopu chì a temperatura hè cascata di notte, hà apertu tutte e porte è e finestri per permette à l'aria in a splutazioni di pollulu di scambià u scambiu d'aria è migliurà a qualità di l'aria in a casa;solu aduprà per aduprà.Piccole splutazioni à u principiu di l'estiu.
Siconda, a casa di ripruduzzione deve esse furnita cù fan di fila, è l'aria scorri per rinfriscà l'aria.L'effettu di a ventilazione hè mediu.Hè l'odore di l'internu è u calore.


Terzu, u fan di cortina umida si rinfriscà: Installa a cortina umida à una estremità di a casa d'allevamentu, perchè l'aria calda esterna sarà rinfriscata da a cortina umida prima di entre in a casa;l'altru finale di a casa hè furnutu cù un fan di pressione negativa per scaricate l'aria di l'odore di l'internu.A casa di ripruduzzione hè ben ventilata, chì pò prumove l'alta pruduzzione di carne è pollastre, è pò ancu prevene a trasmissione di malatie.
Basatu annantu à u principiu di "applicabile, cunvene, ecunumia", u rinfrescante di u campu di ripruduzzione face un usu pienu di risorse "ventu", "luce", "electricità" è "acqua", è diverse misure tecniche per ghjunghje à u scopu di rinfrescamentu previstu.


Tempu di Postu: 24-Nov-2022