Comparazione di u cunsumu d'energia di l'aria fresca è l'aria condizionata

Comparazione di u cunsumu d'energia di l'aria fresca è l'aria condizionata

L'aria condizionata tradiziunale anu un altu cunsumu d'energia è un altu costu di operazione, chì limita u voluminu di compra à un certu puntu.U cooler d'aria evaporativu hà e caratteristiche di risparmiu d'energia, umanità, bellezza è prutezzione di l'ambiente.Hè populari utilizatu in l'ambienti di l'elettronica, tessili, calzature, plastica, attellu di machini, fabbriche di sigarette, famiglie muderne, uffizii, supermercati, ospedali, sale d'attesa, tenda, splutazioni, serra, etc. A ventilazione è u raffreddamentu furnisce a suluzione perfetta. .

I vantaghji di i radiatori d'aria evaporativi in ​​comparazione cù i climatizzatori cintrali:

1. U cooler di l'aria evaporativa diminuisce a temperatura per l'evaporazione di l'acqua, cù una longa distanza di furnimentu d'aria è un grande volume d'aria, chì ponu rende l'aria fresca distribuita uniformemente è hà ancu una funzione di filtrazione.Dunque, l'aria fresca pò furnisce aria fresca, pulita, fresca è cunfortu.In ogni casu, l'aria condizionata cintrali tradiziunale usa direttamente Freon per rinfriscà, cù una grande diferenza di temperatura di furnimentu d'aria, un picculu volume d'aria, è a temperatura di l'ambienti ùn hè micca faciule per esse uniforme.È a funzione di ventilazione hè povira, micca adattata per i lochi semi-chjusi, se s'utilice per un bellu pezzu, hè faciule d'ottene "malatia di l'aria condizionata".

2. A vita di serviziu di u cooler di l'aria evaporative hè duie volte più longa di quella di l'aria condizionata cintrali tradiziunale, u tassu di fallimentu generale hè bassu, è u mantenimentu di l'equipaggiu hè simplice è cunvene.

3. low cost .The fan cooler aria evaporative hà un picculu investimentu unu-tempu, alta efficienza upirativu generale, è bassu costu funziunamentu.Pigliendu un spaziu di 2000 metri quatratu cum'è un esempiu, 20 unità evaporative air cooler sò usati per calculà a carica piena in una ora, è a putenza operativa hè 20KW.Tradizionale L'aria condizionata cintrali (180hp) hà una putenza operativa oraria di 180KW.Risparmiu d'energia finu à 89%, cusì risparmiate a fattura elettrica 89%

XK-05SY (3)XK-06SY (1)

XK-23SY (5)XK-18SYA (4)XK-20S (1)XK-25H (1)


Tempu di post: 12-mar-2021