U cooler d'aria XIKOO hè a megliu scelta per l'attellu cool

Chì fà quandu a temperatura hè assai alta in l'estiu caldu? hè a distressa per parechje cumpagnie.Cumu ùn ci hè micca una bona suluzione di rinfrescante di l'attellu in l'estiu chì pò risolve u prublema di u calore in l'attellu, u calore in l'estiu ùn solu dannu l'efficienza di u travagliu di l'impiegati, Ma ancu lasciate una mala impressione à i clienti quandu venenu à visità workshop. , Ci hè un bisognu urgente di risolve u prublema di rinfrescante in l'attellu, ma l'equipaggiu di rinfrescante di l'aria condizionata in u mercatu hè assai caru, è l'effettu attuale di u rinfrescante ùn hè micca ideale, cusì hè assai difficiule di risolve.

Chì sò e soluzioni di rinfrescante per l'attellusenza altu costuè avè boni effetti di rinfrescante?Ci deve esse.Tanti attelli spessu soffrenu di e temperature alte.Cumu risolve u prublema di rinfrescante?In origine, ellisceltu àaduprà XIKOOclimatizzatori mobili amichevuli di l'ambiente per risolve u prublema di rinfrescante in l'attellu.Dapoi XIKOOi climatizzatori mobili amichevuli di l'ambiente anuparechji caratteri.Hè low cost è amichevule à l'ambiente, It don'ùn hà compressore,aduprà solu acqua à cool è giùa temperatura.Dunque, pudemu guarantisci chì 100 metri quadrati di cunsumu d'energia di rinfrescante necessitanu solu un kilowatt-ora per ora.

2720

Inoltre, u coolingsistemapò esse cuncepitu secondu a situazione attuale di l'attellu.Ci sò duiprincipaleraffreddamentu di l'attelludisignu.unu hè un raffreddamentu generale, l'altru hè un raffreddamentu parziale.s'ellu hè più o menu persone in l'attellu, centralizatu o decentralizatu.noiCansemprescopre u cooling attellu adattatusuluzione. Ècrea un prugramma di raffreddamentu di attellu esclusivu per voi.XIKOO refroidisseur d'eau à évaporationpò esse usatu in logisticamagazzinu, attellu di struttura d'acciaio, attellu di hardware, attellu di apparecchi elettronichi, è attelli di stampaggio a iniezioneè più altri lochi.

微信图片_20200813104845  casu 3微信图片_20200306171704  微信图片_20200331084747

 


Tempu di Postu: Apr-10-2021