Chì ci hè a diffarenza trà l'aria condizionata tradiziunale è l'acqua di evaporazione d'aria?

Chì ci hè a diffarenza trà i climatizzatori tradiziunali èrefrigeratore d'aria evaporativu d'acqua?

Diversi metudi di raffreddamentu:

1. Metudu tradiziunale di rinfrescante di l'aria condizionata: U cooling generale da a circulazione di l'aria deve esse in un ambiente relativamente sigillatu per ottene boni risultati.Se l'ambiente ùn hè micca abbastanza sigillatu, l'effettu di rinfrescante ùn pò micca esse previstu è aumenterà u cunsumu d'energia.

2. Raffreddatore d'ariarinfrescante mètudu: rinfrescante prissioni pusitivu, cù u cool aria soffiata da uaria cooler to uttene l'alta temperatura è l'aria sulfulfora l'attellu da e porte, finestri, ventilatori di ventilazione è altri lochi. cusì chì l'attellu hè sempre tenutu pulitu, frescu è còmode.Qualità di l'aria senza odore peculiar. Ahè cooler cool per u spaziu apertu è semi-apertu.

Siconda, u mediu di raffreddamentu è i cumpunenti core sò diffirenti:

1. Condizionatori d'aria tradiziunali include quattru cumpunenti maiò, compressor, condensatore, dispusitivu di throttling, è evaporator.U refrigerant circula in i quattru cumpunenti sopra à u turnu per soffià l'aria fridda.

2. Urefrigeratore d'aria evaporativu adopra u principiu di effettu evaporation acqua, è a funzione di rinfrescante hè realizatu da u fenomenu fisicu di l'evaporazione di l'acqua per caccià u calore di l'aria.U cumpunente core hè u pad di rinfrescante. Quandu u tuttupad di rinfrescante hè uniformemente umitu da cima à fondu, u fan genererà una pressione negativa in a macchina, furzendu l'aria calda fresca insaturata fora di scorri à traversu l'acqua umida porosa.pad di rinfrescante.A superficia di l'aria condizionata cunvertisce una grande quantità di calore umitu in l'aria in calore latente, cusì chì l'aria chì entra in a macchina diminuisce da a temperatura di u bulbe seccu à a temperatura di u bulbe umitu, chì aumenta l'umidità di l'aria, facendu u seccu. aria calda in aria fresca fresca è pulita, è dopu da i dutti di furnimentu di l'aria furnisce l'aria fresca à ogni zona di l'attellu chì deve esse rinfriscata, in modu chì tutti ponu gode di aria fresca pulita è fresca. cù un cooler d'aria.

aria cooler

_MG_7481


Tempu di Post: 31-May-2022