Scopu di l'applicazione di u cooler d'aria evaporativu suspendu

1. Features di evaporative prutezzione di l'ambiente appiccicaturefrigeratore d'aria evaporativu:

1) Prezzu assai bassu.Solu u 30% à u 50% di u costu di l'aria condizionata di compressione.

2) Cunsumu d'energia assai bassu.Solu l'aria condizionata di compressione cunsuma 10% à 15% di l'electricità.

3) Aria assai fresca.U modu di funziunamentu di l'aria fresca rimpiazza l'aria interna ogni 1-2 minuti.

4) Bellu è compactu, cuntrollu avanzatu, trè metudi di cablaggio di cuntrollu è di ripresa ponu esse selezziunati per una sola macchina, à dì: u metudu di cuntrollu di tippu stupidu di fornimentu direttu di prugramma è fila dritta, è a macchina unica cù una piccula acqua di muru.

Modu di fornimentu d'acqua in circulazione di u cisterna, è aduprendu un picculu cisterna d'acqua centralizatu u modu di cuntrollu di l'acqua di rinfurzà l'acqua è u ritornu di l'acqua cù altri climatizzatori adiacenti.

5) L'installazione è u mantenimentu sò estremamente sicuri è simplici.U costu di stallazione è u tempu di stallazione sò solu u 30% di i mudelli plug-in tradiziunali, è u metudu di cuntrollu di l'approvvigionamentu direttu di u prugramma è u scaricamentu direttu hè basicamente zero-fault è zero-mantenimentu.

""

2. Norme di riferimentu per ghjudicà s'ellu un locu hè adattaturefrigeratore d'aria evaporativu d'acqua:

1) Sottu à e cundizioni climatichi secchi in a regione nord-ovest in l'estiu, stu cooler d'aria evaporativu d'acqua hè adattatu per quasi tutte l'occasioni.

2) In u sudu è u liturale, u cooler d'aria evaporativu di l'acqua di stu principiu ùn pò micca esse appiicatu à i lochi di tippu di divertimentu cum'è l'alberghi stellati, l'edifici d'uffiziu high-end, etc., chì necessitanu una temperatura sottu à 28 °C. .

3) Per i lochi cù esigenze strette di umidità, cum'è l'alimentu puff, i farmaceutici di precisione, l'elettronica di precisione è altri posti induve l'imprese di trasfurmazioni necessitanu temperatura è umidità constante, stu principiu direfrigeratore d'aria evaporativu d'acquaùn pò esse applicatu.

4) Stu principiu riduce a temperatura di urefrigeratore d'aria evaporativu d'acquasignificativamente, mentri l'umidità aumenterà.Per ghjudicà s'ellu l'umidità hà un impattu in un certu locu, pudete riferite à un tali standard, quandu l'umidità in a stagione di primavera.

S'ellu hè più grande, affettarà u prucessu è e facilità di u situ.Se no, hè basicamente adattatu è estremamente costu-efficace à utilizà stu principiu di l'acqua evaporative air cooler.

5) Inoltre, a maiò parte di e fabbriche cum'è vestiti, scarpi è cappelli, hardware è materiali di custruzzione, trasfurmazioni di stampi d'iniezione, chimichi, cibi di necessità di ogni ghjornu, fabricazioni di machini, assai lochi publichi, posti di cummerciale cum'è

Aspittendu una vittura, aspittendu un duttore, hot pot, mercati grossista, supermercati, vetrina generale, spazii di divertimentu, spazii sportivi, cantine, etc. Hè ancu assai adattatu per cucine d'alberghi, cucine cummerciale è cucine di casa.5) In più. , a vasta maiuranza di fabbriche cum'è vestiti, scarpi è cappelli, hardware è materiali di custruzione, trasfurmazioni di stampi d'iniezione, chimichi, cibi di necessità di ogni ghjornu, fabricazioni di machini, assai lochi publichi, lochi di cummerciale cum'è

Aspittendu una vittura, aspittendu un duttore, hot pot, mercati all'ingrossu, supermercati, vetrina generale, spazii di divertimentu, spazii sportivi, cantine, etc. Hè ancu assai adattatu per cucine d'alberghi, cucine cummerciale è cucine di casa.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022