Cumu rinfriscà u grande attellu in l'estiu caldu

A tampiratura in midsummer, soprattuttu à 2 o 3 ore dopu meziornu, hè l'ora più insupportable di u ghjornu.Se ùn ci hè micca un equipamentu di ventilazione in l'attellu, serà assai dulurosu per i travagliadori à travaglià in questu, è l'efficienza di u travagliu serà definitivamente assai bassu.Per permette à l'impiegati di avè un bonu ambiente di travagliu è di assicurà a produzzione liscia, a fabbrica in generale prepara ciò chì impedisce è rinfriscà prima di l'estiu!

1. U primu hè di stallàrefrigeratore d'aria industriale evaporativuper riduce a temperatura di l'attellu per ghjunghje à a temperatura ambiente normale necessaria di 26-28 gradi per u corpu umanu, aumentà u nùmeru di rimpiazzamenti per a ventilazione in l'attellu, è mantene l'ambiente di l'attellu in un ambiente pulitu, frescu è senza odore. statu in ogni mumentu.Migliurà l'ambiente di produzzione è aumentanu l'efficienza di i travagliadori. A più impurtante, u cooler di l'aria industriale cunsuma assai menu energia di l'aria condizionata tradiziunale, u mudellu generale XK-18SY pò copre 100-150m2 cù 18000m3 / h di flussu d'aria, mentre chì cunsuma solu 1.1kw. .h.

加厚水箱加高款

2020_08_22_16_25_IMG_7036

2. L'approvvigionamentu d'acqua potabile deve esse assicuratu in l'ambiente di travagliu.Se e cundizioni permettenu, l'imprese ponu furnisce bè à l'impiegati di l'attellu, ecc., per impediscenu l'occurrence di colpu di calore.

Persistema di raffreddamentu di l'aria industriale, Se ci sò travagliadori crowed in l'attellu, hè megliu installà a macchina di l'aria fresca nantu à u muru o u tettu per u sistema di raffreddamentu generale.While s'ellu ùn sò parechji impiegati, è i so pusizioni di travagliu sò parenti fissu, ricumandemu à stallà u cooler d'aria cù duct and air diffuser per purtà l'aria fresca à ogni pusizioni.Sè vo fate'Ùn vogliu fà a stallazione,refrigeratore d'aria industriale portatilecum'è i mudelli sottu sò ancu una bona scelta.

微信图片_20200630144733

微信图片_20190712152048


Tempu di Postu: Apr-26-2022