Felice festival di a mità di vaghjimu

Ogni calendariu lunare 15 d'aostuthhè festival tradiziunale Chinese Festival Mid-autumn .Stu ghjornu hè u 21 di settembre di questu annu.Tutti i Cinesi anu 3 ghjorni di vacanze ufficiale da u 19 di settembrethà u 21.

 src=http___inews.gtimg.com_newsapp_bt_0_13994991989_641&refer=http___inews.gtimg

A festa di a mità di u vaghjimu hè a festa tradiziunale più impurtante per tutti i Cinesi, eccettu a festa di primavera è a festa di u dragon boat.A ghjente tornerà in a cità nativa, stà inseme cù e famiglie per celebrà.E ci sò assai cibi diliziosi per a festa di a mità di u vaghjimu.Prima ci vole à riferite à a torta di luna, a torta di luna rotonda cù diverse cose rapprisentanu a riunione di famiglia, tuttu hè perfettu. Hè u megliu rigalu per u Festival di a Mid-Autumn.Ci sò ancu qualchi specialità lucali in parechji lochi.U vaghjimu hè una stagione di cugliera cum'è sapemu, ci sò assai melone è frutti diventanu maturi.A ghjente pò gode di u fruttu frescu.A festa di a mità di u vaghjimu hè ancu per celebrà a cugliera.

 微信图片_20200217165204

L'osservazione di a luna hè una parte impurtante di u Festival di u Mid-Autumn.Di solitu a luna hè bella è piena sta sera.E famiglie stanu inseme per chatter, Prufittannu di a luna mentre manghjanu cibi deliziosi.Tuttavia, a luna hè u centru da l'anticu à u presente.Ci sò leggende di a luna, cum'è a famosa mosca di a Dea Chang versu a luna.È Ci sò ancu parechji pueti chì elogianu a Luna di Mid-Autumn, cum'è "Luna chì nasce da u mare, avemu tutti stu mumentu, ùn importa induve simu".

 src=http___wx3.sinaimg.cn_large_0063jqeFly4guokw6lj7bj60rs0hq0tj02.jpg&refer=http___wx3.sinaimg

A cumpagnia XIKOO hà preparatu rigali di festival per ogni staffu, simu uniti per furnisce prudutti di qualitàradiatore d'aria evapoativeè serviziu prufessiunale.Passemu una felice festa di trè ghjorni, è torneremu à u travagliu normale u 22 di settembre.

微信图片_20210922155705

Nisuna pruduzzione è consegna durante e vacanze, mentre continuemu sempre à rispondevi puntualmente.Scusate per avè purtatu l'inconveniente.Spergu chì tutti i nostri amichi d'oltremare sò felici ogni ghjornu.Cordiali saluti


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021