Pianu di ventilazione è di rinfrescante di fabbrica elettronica

Ci sò prublemi cù e fabbriche elettroniche:
1. L'ambiente di travagliu sultry riduce l'efficienza di u travagliu di l'impiegati, affettendu u prugressu generale di a produzzione è a qualità di u produttu di l'impresa.
2. Cù u sviluppu di a sucetà, a nova generazione di travagliadori migranti sò diventati più altu in l'ambiente di travagliu in u post -80 è 90.L'attellu hè troppu caldu, l'ambiente di travagliu hè troppu poviru, è i novi impiegati ùn sò micca disposti à entre.
3. L'area di l'attellu hè grande, u persunale hè densu, è l'aria ùn circula micca, risultatu in alta temperatura in l'attellu è u statu di travagliu poviru di l'impiegati.

7ca697df4dfd49ba85e40ba4f396815
U poviru ambiente di a fabbrica elettronica hà un impattu annantu à l'impresa:
Perchè u persunale di a fabbrica elettronica hè densu è a linea di assemblea hè a linea di flussu, l'attellu tutale hè estremamente stuffy in l'estiu.Da maghju è ghjugnu, a temperatura di l'attellu hà righjuntu 38 gradi.Ogni ghjornu, ci sò parechji impiegati per truvà diverse ragiuni per dumandà u permessu o micca per andà à u travagliu, o simpricimenti dumandà u travagliu tardu è riposu durante u ghjornu.L'impiegati chì vanu à u travagliu sò respirabili è vanu à u bagnu per via di u clima caldu è in muvimentu.A faccia bagnata, sudata, affetta seriamente l'efficienza di a produzzione è l'entusiasmu di l'impiegati à u travagliu.
Soluzione elettronica di rinfrescamentu di fabbrica, Guangdong XIKOO ricumanda i climatizzatori di prutezzione ambientale XIKOO:
1. Effettu di rinfrescante forte: In i zoni caldi, u rinfrescante generale di a macchina pò ghjunghje à l'effettu di 4-10 ° C, è u rinfrescante hè rapidu.
2. U voluminu di l'aria hè grande, è l'approvvigionamentu di l'aria hè longu: u voluminu massimu di l'aria per ora hè 18000-60000m³, chì pò esse sceltu secondu i bisogni di u cliente.A nostra pressione di u ventu di a macchina hè grande è u supply d'aria hè longu.
3. Prestazione stabile è qualità affidabile: Dopu à 100mm, a "rete di evaporazione 5090" hà una forte capacità di rinfrescante.Utilizà una lame di flussu assiale à trè lobi frontali tagliati cù pocu rumore è alta efficienza.
4. Energy-saving: Installa unu da 100-150 metri quatratu, solu 1 gradu di electricità in 1 ora.
5. Risparmio energeticu: U cunsumu d'energia hè solu 1/8 di l'aria condizionata tradiziunale, è l'investimentu hè solu 1/5 di l'aria condizionata cintrali.
6. Si pò ièssiri usatu senza ristrizzione ambientale è u focu apertu attelli semi-apertu.
Soluzione elettronica di raffreddamentu di fabbrica:
1. Soluzioni di rinfrescante generale per l'attellu chì sò più persunale è decentralizatu:
I posti di travagliu di l'attellu elettronicu sò soprattuttu in forma di "pipeline".L'attellu tutale hà una grande zona è un gran numaru di persunale, chì porta à turbidità è aria sweltering in l'attellu.Per ottene una bona ventilazione è effettu di rinfrescante, u schema generale di raffreddamentu pò esse sceltu.L'aria condizionata di prutezzione di l'ambiente XIKOO cumunimenti utilizatu Model RDF-18A hè utilizatu in l'attellu di alta temperatura di u persunale, è l'area di usu hè di 100 metri quadrati.Se l'area di l'attellu hè grande, pò ancu esse usata in cumminazione.
2. Pigliate una suluzione di furnimentu d'aria di travagliu per l'attellu chì hè menu persunale è cuncentrazione:
In u casu di una grande zona di attellu è menu staffu, generalmente aduprate u cooling locale designatu per rinfriscà, è solu rinfriscà l'area di u persunale.Cuntrolla in a gamma più raghjone.
Effettu dopu a stallazione:
Dopu avè cuncepitu cù cura l'attellu di suluzione, ùn ci hè micca odore, aria fresca, estremamente frescu, è senza perdita di persone.Un bonu ambiente di produzzione aiuta ancu e cumpagnie à recrutà più talenti eccezziunali.


Tempu di post: Jul-13-2023