Fautuaga XIKOO e fa'alili i lalo mo a'oga ile taumafanafana vevela

I le taumafanafana, o le mea muamua lava e sau i o tatou mafaufau o le maualuga o le vevela ma le vevela vevela, ma o tagata matutua e faigofie ona vaivai i le faʻamalosi tino.Afai o le mafutaga faaleaoaoga o se gaosiga ma le gaosiga o pisinisi e le gata o loʻo i ai faʻafitauli o loʻo i luga, ae o loʻo i ai foi faʻafitauli tau le siosiomaga e pei o le manogi, lea o le a mafua ai ona le lelei le aufaigaluega e galulue ma faʻaitiitia le lelei o galuega, e mafua ai le toilalo o le gaosiga gafatia e faʻafetaui le fa'atatau ile taimi.O a auala e fa'amalo ai le faleaoga?

1. Central ea-conditioner: E ui o le tupe teufaafaigaluega e tele, o le faʻaaogaina o le malosi e maualuga, e manaʻomia tagata faʻapitoa mo le tausiga.Afai o le falea'oga e iai taimi uma e mana'omia ai le vevela ma le susū, o se filifiliga lelei tele.a'o le'o fa'amaufa'ailogaina le si'osi'omaga o le falefaigaluega, o le a le ausia ai le mana'oga mana'omia;

2. E mālūlū le ili fa'avevela: E fa'apitoa lea mo le fa'alili.Afai e maualalo le vevela i fafo, e lelei le aafiaga, ae i le taumafanafana, o totonu uma ma fafo o le ea vevela, o lea e tamoʻe ai le ili e sui ai le convection i totonu ma fafo.O loʻo vevela pea le ea, o lea e mautinoa lava e le ausia le mea e manaʻomia;

3. Suavai malulu le malosi fa'asao fa'alelei fale gaosimeae mālūlū: A fa'atusatusa i tu'uaiga fa'anofoaa'i totonugalemu, e mafai lava ona iloa i taimi uma le maualalo o le vevela ma le susū tutusa e pei o le ea malulu tutotonu.A'o fa'asaoina le malosi ma le tau o le eletise 40-60%, fa'aitiitia le vevela i lalo ifo o le 5tikeri, o le filifiliga sili lea mo a'oa'oga e popole i le maualuga o le tau o le eletise mo le ea malulu.

信图片_20210809152904

信图片_20210621162443

4. fa'amama ea fa'asao: fa'alili ea fa'aoga le sua vai mo le fa'amalieina faaletino.O se oloa e teu ai le malosi ma le siosiomaga e aunoa ma se pusaaisa, compressor, ma le paipa apamemea.Ma e faʻaitiitia ai le vevela 5-10 tikeri, e mafai ona galue e faʻamafanafana avanoa matala avanoa.Aemaise lava mo le manogi ma tatala faleaoga, alamanuia ea cooler e sili ona lauiloa mo nei nofoaga.

5df21a3a9a874691bd8c3d69749a0982_11       5df21a3a9a874691bd8c3d69749a0982_9

O fa'atonuga o lo'o i luga o mea fa'amalo o lo'o iai nei i lau fa'amatalaga, pe a iai ni fesili pe mana'omia nisi fa'amatalaga, fa'amolemole fa'afeso'ota'i fua le XIKOO.

 


Taimi meli: Apr-13-2022