Aisea e ese ai le manogi o le ea malulu evaporative?

O le taumafanafana vevela o le a oʻo mai, ma o le vai-cooled puipuiga siosiomaga ea cooler mapuipuiga o le siosiomaga malulu ear i falegaosimea tetele, faleaoga, ma faleoloa faatau e tatau ona toe pisi.I le taimi lava e tasi, ua lipotia mai e le toʻatele o tagata e iai se manogi uiga ese o le ea malulu vai.O le a le mafuaaga?

Afai e leai se aoga o le ea malulu vai mo se taimi umi, e aliali mai se manogi uiga ese pe a uma ona ki faʻafuaseʻi, mapuipuiga o le siosiomaga ea malulue mamafa le galuega i le taumafanafana, ma e mautinoa lava o le ai ai se manogi uiga ese pe a mavae se taimi umi.O lenei mea e mafua ona o le tele o le pefu e fa'aputuina i totonu o le ea ma faamama o le ea malulu, ma e tatau ona fa'atino galuega fa'amama masani.

IMG_2570

E le gata i lea, ina ua mavae levai-maalili ea malulue malulu, e masani lava ona i ai le susu i totonu, o lea pe a uma ona tape le ea malulu o le siosiomaga, o le ea malulu vai e aunoa ma le galuega o le faʻamago ma le anti-moli e tatau ona taofi vave, ina ia tumau pea le susu i totonu. totonu.I le aluga o taimi, o le a faʻatupuina le manogi ma le manogi manogi, o se mea foi e mafua ai le manogi uiga ese.

IMG_2599

O le mea moni, e le o se faafitauli tele lea.I le vaai atu i lenei tulaga, pe afai o le ola tautua o lepuipuiga o le siosiomaga ea malulue le umi tele, ma o mea uma o loʻo faʻaogaina masani, e naʻo le faʻamamaina o le pefu faamama, ona faʻamama lea e tusa ai ma lepuipuiga o le siosiomaga ea malulutusi lesona.E mafai ona foia lenei faafitauli.E le gata i lea, ia maitauina e tatau ona lelei le lelei o le vai, ma le tulaga lelei o le vai o le vai malulu ea malulu e tatau ona manino.

加高机

Ioe, pe afai o se tagata matuavai-maalili ea malulu, e mafai ona e fesili ia matou inisinia faʻapolofesa e faʻamama.Afai e mana'omia, sui nisi mea tuai e toe fa'afo'i ai le ea o le ea malulu fa'alelei i lona soifua maloloina ma le fou.


Taimi meli: Aukuso-17-2021