U vostru effettu cooler di l'aria evaporativa serà megliu se fate cum'è quì sottu

 

Cum'è urefrigeratore d'aria industrialehè generalmente stallatu nantu à u muru laterale o u tettuor a terra di l'attellu esterno, serà danatu da u sole, a pioggia è u ventu è a sabbia da u mondu esternu.Se ùn hè micca gestitu per un bellu pezzu, Se l'imprese installate cseguite i cunsiglii cum'è quì sottudurante a scadenza di l'usu, a prestazione di a macchina ùn serà micca affettata in a scadenza successiva di l'usu.

  1. Pulizia è mantenimentu regulare:

I metudi specifichi di pulizia è mantenimentu sò i seguenti:

1.1.Metudu di pulizia di u lavu di l'aria condizionata di prutezzione di l'ambiente:

Aprite a valvula di scarico èchjarucù acqua di robba;s'ellu ci hè moltu di polvera o detriti, pudete piglià prima, è poi lavà cù l'acqua di l'acqua.

1.2.Puliziau pad di rinfrescante:

Pigliate u pad di rinfrescanteè lavà cù l'acqua di l'acqua.Per piacè nutate don't aduprate l'acqua cù pressione troppu alta.

2. Mantene u sistema di furnimentu d'acqua in bona cundizione: Perchè u rinfrescante diaria cooler principarmenti si basa nantu à u fenomenu fisicu di l'evaporazione di l'acqua per caccià u calore di l'aria, u cumpunente core di u rinfrescante hè l'acqua.pad di rinfrescante.Quandu a macchina hè in funziunamentu, l'acqua sarà completamente bagnata da u circondu di a macchina.Quattrupad di rinfrescantesò usati per u trattamentu di rinfrescante d'aria.Solu quandu a qualità di l'acqua hè bona, l'aria soffiata serà pulita è fresca senza un odore peculiar.

3. Ùn ci hè micca surghjente pollution vicinu à u locu stallazione di l 'unità principale di uaria cooler, cum'è a pila di basura è emissioni di gas di scarico, chì affettanu direttamente a qualità di furnimentu d'aria di urefrigeratore d'aria industriale, perchè urefrigeratore d'aria evaporativusi raffredda sughjendu l'aria calda fresca esterna intornu à l'unità principale in a cavità di a macchina per u trattamentu di rinfrescante.poi porta l'aria frescainternu.Sì l'aria esterna stessu hà un odore peculiar, o qualchì molécule chimiche chì sò dannusu à a salute umana, ancu s'ellu hè trattatu da upad di rinfrescantein l'aria di prutezzione di l'ambientepiù cool, ùn l'eliminarà micca completamente.dunque assicuratevi di mantene micca fonti di contaminazione vicinu à u locu di stallazione di l'equipaggiu host.

微信图片_20200421112848  2020_08_22_16_25_IMG_7036


Tempu di post: Jul-14-2022