Raffreddatore d'aria evaporativu solare XIKOO ecologicu

A causa di a brucia massiva di l'energia fossili, hà causatu a contaminazione ambientale globale è danni ecologichi, chì ponenu una minaccia per a sopravvivenza è u sviluppu umanu.Tutte e nazioni intornu à a parolla perseguite è dà impurtanza à l'usu di l'energia solare.

 

XIKOO dedicatu à un cunsumu più bassu è più efficiente più efficiente di u cooler d'aria evaporativu, à u stessu tempu, a ricerca per unisce u cooler d'aria cù una nova energia solare.Attraversu l'investigazione di a dumanda di i clienti nantu à esperimenti cuntinui di l'aria fresca è cuntinui.U primu XIKOORaffreddatore d'aria evaporativu di finestra solare DCesce in 2013.

solare

 

U radiatore di l'aria solare di a finestra accolta à a maiò parte di i clienti di u Mediu Oriente è di l'Africa, chì piace à muntà u cooler d'aria all'aperto è a fattura di l'electricità hè alta.In principiu, a prima generazioneRaffreddatore d'aria solare DChè cumplicatu è micca bellu aspettu.

 

In trè anni successivi, XIKOO hà cunsideratu i cunsiglii di i clienti è hà continuatu à migliurà è aghjurnà.L'ultima generazione hè apparsa prima in 2016, hè dotata di sistema elettricu PCB aghjurnatu, travaglia in modu precisu è stabile.È pò furnisce a prutezzione di sovraccarichi è pompa.U so fan hà una forza moderata è durezza, cusì hè mutu è còmode quandu u travagliu.LCD è cuntrollu remota hè assai còmuda à use.Most impurtante, XIKOO mutore spiciali fà lu più durable, chì hè dinù u mutivu pirchì tanti distributori hannu tinutu à cooperà cù XIKOO.Benvenuti più clienti sceglie XIKOO.

 

Cum'è una diversa dumanda di u cooler d'aria solare da diversi clienti, XIKOO hà sviluppatutipi portatili DC cooler d'acquadopu à a finestra di l'aria fresca di l'ultimi anni. Ci sò XK-05SY 70W 5000m3 / h airflow tank d'acqua 30L, timer 24hours è XK-06SY 150W 6000m3 / h airflow 50L tank d'acqua, timer 7.5H.

baidi      未标题-1

 

XIKOO hà da cuntinuà à innuvà è à sviluppà prudutti più amichevuli di l'ambiente, chì risparmianu energia è efficaci per furnisce cù i nostri clienti.E spergu ancu chì l'ambiente ecologicu di u nostru pianeta cuntinueghja à migliurà.


Tempu di post: 13-lugliu-2021