Selezzione di u locu di stallazione di u refrigeratore d'aria evaporativu Xikoo

In l'estiu, a maiò parte di l'attellu è l'edifizii in Europa anu prublemi cum'è a temperatura alta è u calore sultry, materia stranera, polvera, etc., è l'equipaggiu di ventilazione è di rinfrescante deve esse installatu.Raffreddatore d'aria evaporativu Xikoohè un novu tipu d'equipaggiu di ventilazione è di rinfrescante di prutezzione di l'ambiente, chì pò migliurà efficacemente l'ambienti interni è rinfurzà l'efficienza di u travagliu di l'impiegati.Oghje, parlemu principalmente di u locu di stallazioneRaffreddatore d'aria evaporativu Xikoo.

1. URaffreddatore d'aria evaporativu Xikoosò stallati fora, è tuttu u sistema hè operatu cù l'aire frescu, per quessa ùn pò micca esse operatu in u modu di l'aria di ritornu, cusì pruvate à sceglie un locu cù una ventilazione megliu quandu installate.

 

2. L'aria fridda prodotta daRaffreddatore d'aria evaporativu Xikoohè trasportatu attraversu i tubi.Per quessa, hè megliu di sceglie a pusizioni media di l'edifiziu quandu cunnette i tubi, chì ponu accurtà efficacemente i tubi di stallazione.

 

3. L'ambienti di a stallazione tutale deve avè l'aria fresca senza obstrutture, chì significa chì u cooler d'aria evaporativu ùn pò micca esse operatu in un ambiente chjusu.Se e porte è e finestri in a stanza ùn sò micca abbastanza, pudete installà parechji fanali di pressione negativa per rinfurzà a fluenza di l'aria condizionata interna.

 

4. Utilizendu un bracket per sustene u cooler di l'aria evaporative Xikoo pò accurtà assai u pipeline di a stallazione, ma a stabilità di u bracket deve esse assicurata, è u pesu di u persunale di mantenimentu deve esse cunsideratu quandu face u bracket.

 

5. A stallazione diRaffreddatore d'aria evaporativu Xikoodeve esse strettamente in cunfurmità cù i ducumenti di stallazione.Pudete dumandà à installatori prufessiunali o accettà l'opinioni di stallazione di ingegneri prufessiunali per installà.


Tempu di Postu: Dec-27-2021