Induve hè installata a macchina industriale di evaporazione di l'aria

Sè avemu u cooler aria evaporative hannu un bonu effettu di rinfrescante, è si deve dinù assicurà chì l 'unità principale hè sicuru è stabile senza alcunu periculi di sicurità, cum'è caduta, cusì a scelta di u locu di stallazione hè dinù assai impurtante.L'effettu di l'usu di a macchina, cusì quandu un fornitore di refrigeratore d'aria prufessiunalecuncepisce u pianu di stallazione di l'unità principale, generalmente cunsiderà cumpletamente per determinà u locu di stallazione di l'unità principale.Allora chì prublemi duvemu attente quandu si stallanuaria cooler

aria cooler

Metudu di stallazione di l'aria cooler:

L'aria condizionata ecologica sò generalmente installate in terra, pareti laterali è tetti.Di sicuru, s'è sti cundizioni di stallazione ùn sò scontru in certi ambienti di stallazione, i metudi di stallazione di l'internu relativamente poveru seranu aduttati, usendu 40 * 40 * 4 frames di ferru d'angolo è I bulloni di u pannellu di u muru o di a finestra sò cunnessi in una partita di campu, è u pad di gomma trà u duttu di l'aria è u quadru di ferru d'angolo hè utilizatu per prevene a vibrazione, è tutti i spazii sò sigillati cù u mortar di vetru o di cimentu.U coddu di furnimentu di l'aria deve esse preparatu secondu e esigenze di i disegni, è l'area transversale ùn deve esse menu di 0,45 metri quadrati.Quandu si stallanu u duct di l'aria, installate a barra di l'hanger in u quadru di a basa di l'installazione in modu chì tuttu u pesu di u duct di l'aria hè alzatu nantu à u quadru di basa.

requisitu di cumpetenze:

1. A saldatura è a stallazione di u bracket tripode deve esse fermu;

2. A piattaforma di mantenimentu deve esse capace di sustene u pesu di l'unità è u persunale di mantenimentu;

3. L'ospitu deve esse stallatu horizontale;

4. A rùbbrica di u flange di u mutore principale è u coddu di furnimentu d'aria deve esse lavatu;

5. Tutti i dutti di l'aria di u muru esternu devenu esse impermeabilizzati;

6. A scatula di junction di l'ospiti deve esse stallata contru à u tempiu per un mantenimentu faciule;

7. Una curvatura impermeable deve esse fatta à a junction of the air pipe elbow per impedisce l'acqua di flussu in a stanza.

refrigeratore d'aria industriale

Precauzioni peraria cooler installazione:

1. L'ambienti circundante induve l'ospitu hè stallatu deve mantene l'aria chjara è fresca.Ùn deve esse stallatu in lochi cù l'odore, l'odore peculiare di u gasu o l'odore di l'oliu, cum'è toilette, cucine, basura, etc., per assicurà a qualità di l'aria di l'aria condizionata ecologica. senza odore peculiar.

2. Quandu stallate l'unità principale, u quadru deve esse saldatu è stallatu fermamente, soprattuttu quandu l'unità principale hè appiccicata à u muru laterale, questu deve esse fattu bè per assicurà a sicurità di l'unità principale di l'aria condizionata di prutezzione di l'ambiente.

3. Dopu chì u metudu di stallazione è u locu sò determinati in u situ, hè necessariu di misurà a dimensione specifica di u locu di stallazione di l'ospiti, è determinà s'ellu u duct aria entra in a stanza per u muru o per a pusizione di a finestra.Se u postu di design interiore furnisce l'aria, hè necessariu di organizà i dutti di ventilazione.L'attenzione deve esse pagata à s'ellu ci sò ostaculi à una altezza di 2,5 m da a terra, è se i cundutti di ventilazione è l'appenditori di l'aria pò esse disposti in modu fluidu.

4. A custruzzione civilizzata deve esse realizatu durante a stallazione è a custruzzione, micca solu per assicurà a sicurità di l'installatori, ma ancu per assicurà a sicurità di u persunale è a pruprietà intornu à l'ambiente di stallazione di l'ospitu di l'aria condizionata di u pruprietariu.


Tempu di post: Jul-21-2023