Chì ghjè a suluzione di ventilazione è rinfrescante per l'attività outdoor?

Caratteristiche generale di l'ambiente:
Di solitu hè un ambiente apertu.L'equipaggiu di ventilazione generale è di rinfrescante sia u voluminu di l'aria hè troppu debule o l'effettu ùn pò esse esercitatu in un ambiente completamente apertu.U raffreddamentu di ventilazione esterna precedente hè sempre statu una grande difficultà.
微信图片_20230916105917

Oghje, l'attività all'apertu hè stata diversificata, cum'è l'attività di pruduzzione all'apertu, riunioni tempuranee, attività di ghjocu, cerimonii di attività, festivali alimentari, festivals di musica, cerimonii d'apertura, etc. Esige un equipamentu di supportu prufessiunale flexible.

Soluzioni di ventilazione è rinfrescante per l'attività outdoor:

Sicondu i bisogni attuali di u tipu di tipu d'attività esterna, pudete sceglie i dui tipi di ventilazione mobile è equipaghji di rinfrescante di ventilatore industriale mobili, ventilatore industriale è frigorifero mobile, è arrangiallu in ogni spaziu necessariu per u locu in ogni mumentu.À u listessu tempu, pò ancu esse usatu in cumminazione per furmà una applicazione di cumminazione di fan mobile.
微信图片_20230916105925

Cumbinazione di fan: si riferisce à u grande fan industriale (grande fan) è i fan di l'aria fredda di evaporazione (cunnisciutu cumunamenti cum'è climatizzatori di prutezzione ambientale) in a regione Asia-Pacificu.Unisce scientificamente u disignu cumminatu per l'ambiente spaziale di alta scala di u cliente, per maximizà a considerazione cumpleta è meticulosa per i bisogni di u cliente.Dopu l'implementazione di u pianu, i dui tipi di prudutti diventeranu u megliu equipamentu.Cumpensà a mancanza di l'efficacità di l'altri, è infine riflette un effettu cumpletu assai bonu è u valore di l'applicazione, cusì chì u valore d'investimentu di u cliente pò duppià l'effettu.

Basatu nantu à e suluzioni di ventilazione è rinfrescante di l'attività outdoor, l'usu di i frigoriferi mobili, o l'usu di i ventilatori industriali mobili mobili, grandi ventilatori, è ancu dui cumminazzioni d'equipaggiu, sicondu i bisogni di u locu attuale.


Tempu di post: 21-Sep-2023