Chì ghjè a suluzione di rinfrescante per u fabricatore di mobili?

I prublemi esistenti in i fabricatori di mobili:
1. A pianta di fabricazione di mobili hè u polu di u principiu, chì porta à a turbidità di l'aria.
2. L'attellu hè chjusu, ci sò parechji membri di u persunale, l'aria ùn circula micca in l'estiu, è a temperatura alta hè stuffy.
U poviru ambiente ambientale di u fabricatore di mobili hà purtatu un impattu annantu à l'impresa:
U travagliu longu in l'ambiente di polvera hà un certu impattu nantu à a salute di l'impiegati.Per quessa, ci sò spessu impiegati eccezziunale persu, è hè difficiule di recrutà i travagliadori.U disguise hà ancu affettatu a reputazione è a reputazione di l'impresa.
aria cooler
Soluzioni di rinfrescamentu di u fabricatore di mobili, Guangdong XIKOO vi ricumandemu à u climatizzatore di prutezzione ambientale XIKOO:
1. U voluminu di l'aria pisanti è l'approvvigionamentu di l'aria di longa distanza: u voluminu massimu di l'aria per ora hè 18000-60000m³, chì pò esse sceltu secondu i bisogni di u cliente.A nostra pressione di u ventu di a macchina hè grande è u supply d'aria hè longu.
2. Prestazione stabile è qualità affidabile: Dopu à 100mm, a "rete di evaporazione 5090" hà una forte capacità di rinfrescante.Si usa un tri-lobe front-cut-tipu di flussu di l'assi foglie cù pocu rumore è alta efficienza.
3. Risparmiu d'energia: Un gradu d'electricità hè stallatu ogni 100-150 metri quadrati, è 1 ora hè solu 1 gradu.
4. Forte effettu di rinfrescante: In i zoni caldi, a macchina generalmente rinfriscà l'effettu di 4-10 ° C, è u rinfrescante hè rapidu.
5. Risparmio energeticu: U cunsumu d'energia hè solu 1/8 di l'aria condizionata tradiziunale, è l'investimentu hè solu 1/5 di l'aria condizionata cintrali.
6. Si pò ièssiri usatu senza ristrizzione ambientale è u focu apertu attelli semi-apertu.
Soluzione di raffreddamentu di u fabricatore di mobili:
In risposta à a polvera severa è a temperatura alta di u fabricatore di mobili, Starke hà furnitu u rinfrescante generale per risolve u prublema di u rinfrescante di a fabbrica di mobili:
Raffreddamentu generale
I climatizzatori di prutezzione di l'ambiente utilizanu l'evaporazione di l'acqua per assorbe u calore per ottene l'effettu di rinfrescante.U rinfrescante generale pò riduce rapidamente a temperatura di u fabricatore di mobili da 4 ° C-10 ° C, è rimpiazzà l'aria interna da più di 1 minutu in 1 minutu.Squeeze out the hot and turbid air in the room, cool down, and also ventilate and remove the saveur.A cunfigurazione standard hè dotata di 1 unità per 100 metri quadrati, 1.1kW di potenza di climatizzatori di prutezzione ambientale, è 1 ° C per ora.
U fabricatore di mobili dopu l'effettu di a stallazione:
Dopu à u rinfrescante generale, l'aria turbide era ancu cuntrullata bè, è a temperatura interna era di circa 30 ° C. Dite addiu à l'alta temperatura di u sultry è a temperatura alta.U travagliu di i travagliadori hè più pusitivu è l'efficienza serà più altu.


Tempu di post: 28-jun-2023