Chì ghjè u pianu di rinfrescante per a fabbrica di muffa?

Ci hè un prublema cù a fabbrica di muffa:
1. Tempu di alta temperatura in l'estiu, per via di l'equipaggiu altu è l'equipaggiu altu, chì porta à a non-circulazione è u calore anormali di l'aria.
2. U riscaldamentu di u strumentu machine à causari temperature à cuntinuà à risurrezzione, altu temperature
3. A pusizione di travagliu di u persunale hè fissata vicinu à a macchina, è l'alta temperatura di a macchina aleatoria porta à un colpu di calore è vertigini.

U poviru ambiente di a fabbrica di muffa porta un impattu annantu à l'impresa:
A causa di l'affollamentu di l'attellu di muffa, l'efficienza di u travagliu è a rata di presenza di l'impiegati sò bassu, a qualità è a quantità di i prudutti pruduciati ùn sò micca à u standard, a merchenzie ùn pò esse cunservata è prodotta quantitativamente, affettendu u periodu di consegna è una tarifa eccellente. , è affettanu seriamente u sviluppu è a fede di l'impresa.

微信图片_20230724175718 微信图片_20230724175725

A suluzione di rinfrescante di a fabbrica di muffa è Xingke vi consiglianu di un cooler d'aria evaporativu:
1. Effettu di rinfrescante forte: In i zoni caldi, u rinfrescante generale di a macchina pò ghjunghje à l'effettu di 4-10 ° C, è u rinfrescante hè rapidu.
2. U voluminu di l'aria hè grande, è l'approvvigionamentu di l'aria hè longu: u voluminu massimu di l'aria per ora hè 18000-60000m³, chì pò esse sceltu secondu i bisogni di u cliente.A nostra pressione di u ventu di a macchina hè grande è u supply d'aria hè longu.
3. Prestazione stabile è qualità affidabile: Dopu à 100mm, a "rete di evaporazione 5090" hà una forte capacità di rinfrescante.Utilizà una lame di flussu assiale à trè lobi frontali tagliati cù pocu rumore è alta efficienza.
4. Energy-saving: Installa unu da 100-150 metri quatratu, solu 1 gradu di electricità in 1 ora.
5. Risparmio energeticu: U cunsumu d'energia hè solu 1/8 di l'aria condizionata tradiziunale, è l'investimentu hè solu 1/5 di l'aria condizionata cintrali.
6. Si pò ièssiri usatu senza ristrizzione ambientale è u focu apertu attelli semi-apertu.

Effettu dopu a stallazione:
S'ellu hè un rinfrescante lucale, pò assicurà a freschezza di u persunale in pusizioni fissi, ma una volta chì abbandunonu u travagliu, ùn saranu micca garantiti;s'ellu si usa u rinfrescante generale, l'ambiente di travagliu di l'attellu tutale pò esse migliuratu.Micca solu u persunale di pusizioni fissi pò rinfriscà, si ponu sentu frescu quandu caminanu à vuluntà.


Tempu di post: Jul-24-2023