Chì ci sò e soluzioni per evitari à i svantaghji di u pad di rinfrescante è i coolers d'aria di prutezzione ambientale esterni?

U principiu di u so funziunamentu hè cum'è mostra in a figura:
A cortina umida è u sistema di pesci d'acqua è u stilu generale di u fan sò stallati à u latu di l'attellu.L'equipaggiu hè ligeru, u grossu hè magre, è u stent hè chjucu.Dunque, u quadru triangulare mediu pò esse facilmente affettatu.L'aria esterna hè mandata à l'attellu positivamente dopu à rinfriscà l'attrezzatura, è l'aria hè scaricata naturalmente attraversu i finestri di u latu oppostu, per ottene a bona ventilazione è l'effettu di rinfrescante di u generale generale in l'attellu.

18 上
A so prestazione cumpleta hè a siguenti:
(1) L'equipaggiu hè compactu in tuttu, è solu l'area di u muru di cortina d'acqua hè a mità, perchè ùn hà micca assai effettu nantu à l'illuminazione.Ùn ci hè bisognu di alcun equipamentu à l'altra parte di u muru.
(2) L'apparizione hè l'iniettore di l'injection molding.Nisuna cortina umida è terra brutta pò esse vistu, cusì a coordinazione generale è a bellezza.
(3) Stretch out from the room out of the window, pudete disegnà un filtru d'aria d'ingressu per facilità a pulizia regulare.U paràmetru di u filtru rende l'aria più pulita è allargà a vita di a cortina umida;mentre chì u muru di cortina d'acqua ùn pò micca esse stallatu, appena installatu farà difficiule di pulisce;U disassemblamentu regulare è u lavatu diventa fastidiosu è aumenta i periculi di sicurezza.
(4) Stabilite u cuntrollu di doppia velocità per fà chì a maiò parte di l'equipaghji funziona à bassa velocità annu per risparmià energia è riduce u rumore.
(5) Sè vo site preoccupatu chì u ventu direttamente colpirà l'equipaggiu di u persunale, pudete installà u filmu di guida aleatoriu per guidà u ventu.

微信图片_20201008120307
(6) A cunfigurazione standard usa operazioni di cuntrollu remoto, è hà a funzione di accensione, selezzione di a velocità di u ventu, selezzione di raffreddamentu / ventilazione, funzione di pulizia è ritardu di arrestu.Frà elli, a funzione di arrestu di ritardu fermerà l'approvvigionamentu d'acqua dopu esse sceltu.A ventilazione serà fermata automaticamente dopu avè soffiatu a cortina umida interna per un tempu.Questa funzione assicura l'asciugatura di a cortina umida è allargà a vita di a cortina umida (a cortina umida umida hè faciule per allevà alghe è batteri è batteri);A cortina umida di l'aria condizionata di prutezzione di l'ambiente plug-in è u muru di cortina d'acqua ùn anu micca una funzione di stop ritardata perchè ùn puderia micca evità a pioggia, chì accurtà a vita di a cortina umida.
(7) L'installazione di a macchina di ventilazione speciale per a pianta alta hè estremamente faciule è sicura, o ancu u scaffolding di l'armatura, ùn hè micca bisognu di ripiglià i canali di l'aria è l'outlets d'aria, è u costu di installazione in situ. hè estremamente bassu.
(8) L'investimentu iniziale era ligeramente più altu ch'è u muru di cortina d'acqua, ma assai più bassu di l'aria condizionata esterna di prutezzione ambientale.I costi operativi è u muru di cortina d'acqua eranu abbastanza solu a mità di l'aria condizionata esterna di prutezzione ambientale.
Di sicuru, l'aria condizionata di ventilazione dedicata di stu tipu di pianta alta hè u listessu cum'è quella di u muru di cortina d'acqua.Cundizionari d'aria di prutezzione di l'ambienti quadrati esposti o cundizzioni di l'aria speziali di tipu internu speciale (pò esse culligatu à u tubu di u ventu).


Postu tempu: Apr-26-2023