Chì sò i fatturi principali chì affettanu l'effettu di rinfrescante di l'aria evaporative

U cooler d'aria hè largamente appiicatu à rinfriscà per fabbriche è magazzini, mentre chì vi dumandate chì i fatturi principali affettanu u so effettu di rinfrescante?Videmu quì sottu

  1. Materiale

unu di i parti principali direfrigeratore d'aria evaporativuhè un pad di rinfrescante, chì hè u mediu di l'evaporazione di l'acqua per piglià u calore è portà l'aria fresca.XIKOO aduprate u 5090 # densu pad di rinfrescante di nido d'ape, u tassu di evaporazione più di 90%.mentre chì u tassu di evaporazione di qualchì pad di rinfrescante di mala qualità ùn pò ancu ghjunghje sin'à 70%, è dà un cattivu odore.

_MG_7127

2Parametru

A quantità di aria fresca riflette direttamente quanti metri cubi di aria frescaaria coolermacchina pò purtà à a stanza per ora, cusì cumu venenu sti paràmetri tecnichi?XIKOO marca veramente u flussu d'aria chì hè misuratu da un laboratoriu di teste prufessiunali. È XIKOO hà sviluppatu i so ventilatori è i mutori per travaglià inseme per purtà un flussu d'aria più grande cù pocu rumore dopu parechje teste.

1655445976243

3Schema di stallazione

S'ellu si tratta di rinfriscà una grande zona di u spaziu internu, u schema di installazione per assicurà l'effettu di rinfrescante di l'aria condizionata di prutezzione di l'ambiente hè u puntu chjave, perchè ùn importa micca u disignu di a lunghezza di u duct di consegna d'aria, u disignu di l'aria. numeru di sbocchi di aria di ogni duct aria, è u rimpiazzamentu generale di l'attellu U disignu di i tempi di scambiu di l'aria affettarà direttamente l'effettu di rinfrescante attuale di l'aria cooler, cusì a cumpagnia di cuncepimentu è di stallazione hè necessaria à esse prufessiunale. furnisce a dimensione è u prufilu di u spaziu per rinfriscà, benvenutu à cuntattateci, u nostru squadra di ingegneri prufessiunali pò dà u schema di raffreddamentu di l'aria fresca.

QQ图片20201109154219


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022