Consiglii d'acqua a prova d'acqua per u cooler d'aria installatu nantu à u tettu

Raffreddatore d'aria evaporativupò esse stallatu in una varietà di manere secondu i sfarenti tippi diuscita d'aria.Per a scaricamentu di u fondu, pò esse stallatu nantu à u muru laterale o nantu à u tettu, è u duttu di l'aria pò esse stallatu attraversu u pirtusu apertu in u tettu.L'aria fresca fresca hè mandata à e diverse zone di l'attellu chì deve esse rinfriscate.Se stu metudu di stallazione hè sceltu, duvemu attente à l'impermeabilità è riparà e perdite per assicurà chì l'apertura di stallazione di l'aria fresca.ùn sguassate micca in i ghjorni di pioggia!

1. Verificate è pulite a superficia di basa, è fate a preparazione di pre-custruzzione per assicurà chì u tettu hè fermu, pianu, senzaacqua stagnante o altri detriti cohesive chì ponu impedisce u sistema di impermeabilizazione.

2. Prima mantellu astrata multifunzionale impermeabilepittura, è incrustà a tela di poliester impermeabile pre-cut in u tempu (sicondu a dimensione di u locu di custruzzione, pre-tagliate u tela di poliester cucitu), è aduprà una spazzola per liscia è adatta (Assicuratevi chì u tela di poliester impermeabile ùn sia micca blister o rughe), poi spazzola u primer impermeabile da a cima, immerge completamente a tela di poliester impermeabile è lasciala secca completamente.

3. Verificate tutti i pezzi dipinti, è s'ellu ci sò difetti di custruzzione cum'è picculi buchi.Per piacè riparali.

4. Capu uniformealmenu 2mettepittura luminosa termoisolante nantu à a zona di pittura sopra citata.

5. Dopu avè passatu l'auto-ispezione, dumandate l'accettazione.

6. Dopu chì a custruzzione hè finita, duverà 3-5 ghjorni di travagliu per u mantenimentu normale.Dopu chì tutti i materiali impermeabili chì sò stati custruiti sò completamente secchi, è e molécule sò stabilizzate, a ghjente pò passà.

L'impermeabilizazione di u tettu hè sistematicarefrigeratore d'aria industrialeprughjettu installazione, soprattuttu s'è a struttura di u tettu hè assai cumplessu perPrughjetti di impermeabilizazione è di riparazione di fughe.ancu s'ellu ci hè auna piccula fuga in a pusizione impermeabile, seràcausaU grande dannu gradualmente.è vuluntàinfluenzapruduzzione normale è causanu una seria di prublemi.Per quessa, riparazioni sò spessu scontri in questu casu, è u prublema di a fuga d'acqua ùn pò esse risolta fundamentalmente.Dunque, XIKOOHè cunsigliatu di utilizà materiali anti-invecchiamento di alta qualità standard naziunale per l'impermeabilizazione è a riparazione di fughe dopu avè installatu climatizzatori ecologichi in l'aperture di u tettu è eseguite a custruzzione in cumminazione cù i normi cunsigliati sopra.

casu 3

微信图片_20210816172253


Tempu di post: Jul-29-2022