L'impurtanza di a stallazione di l'industria evaporative air cooler

Prima di tuttu, capiremu primarefrigeratore d'aria evaporativu di l'industria.U principiu di funziunamentu di l'industria evaporative air cooler hè sfarente di l'aria condizionata generale.Aduprà l'acqua sotterranea cum'è una circulazione per ottene u scopu di rinfriscà.In generale, a temperatura di l'acqua di circa 15 metri sottu terra hè di solitu circa 18 gradi.Avemu aduprà in l'estiu.A pompa d'acqua pompa l'acqua, passa u fan di l'internu per ottene u scopu di rinfriscà, è l'acqua di ritornu torna in terra à traversu u pipeline.

Da quì, pudemu vede chìrefrigeratore d'aria evaporativu di l'industriaIn fatti, ùn sò micca adattati per e nostre famiglie ordinarie.Allora perchè i grandi pruduttori preferiscenu l'industria di l'aria evaporativa è l'aria condizionata d'acqua?

2020_08_22_16_25_IMG_7036

In fatti, ùn hè micca difficiule di guessà.In generale, cumpràrefrigeratore d'aria evaporativu di l'industriaùn hè nunda di più chè prestazioni è prezzu.L'industria evaporative air cooler sò tutti dui soddisfatti.Di sicuru, i pruduttori li amanu ancu di più.

U prezzu di l'industria evaporative air cooler hè più bassu di quellu di l'aria condizionata ordinariu, perchè a parte di u compressore di l'unità esterna cum'è l'aria condizionata ordinaria manca.Inoltre, hè più efficiente in energia.Solu cunsuma 1/10-1/25 di l'aria condizionata generale, è u cunsumu di energia hè bassu.Hè veramente un cooler d'aria ecunomicu è praticu.

2020_08_22_16_26_IMG_7039

Sceglie una bona industria evaporative air cooler hè assai impurtante, è a stallazione direfrigeratore d'aria evaporativu di l'industriahè ancu assai impurtante.A scelta di un bonu locu per a stallazione pò migliurà assai l'efficienza di l'industria evaporative air cooler, è pò ancu i punti di installazione di l'industria evaporative air cooler sò i seguenti:

Prima, l'unità di l'aria evaporativa di l'industria sò installate fora, è tuttu u sistema hè operatu cù l'aria fresca, per quessa ùn pò micca esse operatu da l'aria di ritornu, cusì pruvate di sceglie un locu cù una ventilazione megliu quandu installate.

Siconda, l'aria fridda prodotta da urefrigeratore d'aria evaporativu di l'industriahè trasportatu attraversu i tubi.Per quessa, hè megliu di sceglie a pusizioni media di l'edifiziu quandu cunnette i tubi, chì ponu accurtà in modu efficace i tubi di stallazione.

2020_08_22_16_29_IMG_7038

In terzu, tuttu l'ambiente di a stallazione deve avè l'aria fresca senza ostaculi, chì significa chì u cooler di l'aria evaporative di l'industria ùn pò micca esse operatu in un ambiente chjusu.Se e porte è e finestri in a stanza ùn sò micca abbastanza, pudete installà parechji fanali di pressione negativa per rinfurzà a fluenza di l'aria condizionata interna.

Quartu, l'usu di un bracket per sustene l'industria evaporative air cooler pò accurtà assai u pipeline di installazione, ma a stabilità di u bracket deve esse assicurata, è u pesu di u persunale di mantenimentu deve esse cunsideratu quandu face u bracket.

Quintu, a stallazione diaria evaporative coole industriar deve esse strettamente in cunfurmità cù i ducumenti di stallazione.Pudete dumandà à installatori prufessiunali o accettà l'opinioni di stallazione di ingegneri prufessiunali per installà.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2021