A diffarenza trà i climatizzatori tradiziunali è u cooler d'aria evaporativu ecologicu.

A maiò parte di l'aria condizionata tradiziunali ùn sò micca assai amichevuli di l'ambiente è cunsumu una putenza relativamente alta.Dunque, i cooler d'aria evaporativu portatili chì risparmianu energia è amichevuli di l'ambiente rimpiazzanu gradualmente i climatizzatori tradiziunali.Raffreddatore d'aria evaporativu portatilehà bassu cunsumu d'energia, hè faciule d'installà è di utilizà, hè verde è ecologicu, è hè adattatu per a ventilazione è u rinfrescante in diverse occasioni.

applicazione 1

Da u puntu di vista attuale, hè a regione miridiunali chì utilizeghja i climatizzatori più amichevuli di l'ambiente è u cooler d'aria evaporativu Portable.Tuttavia, in fatti,Raffreddatore d'aria evaporativu portatilesò faciuli d'utilizà, ùn sò micca limitati per regione, è sò ancu adattati per e regioni sittintriunali.

Raffreddatore d'aria evaporativu portatilehè un novu tipu di cuncettu di cuncepimentu di l'aria fresca di prutezzione di l'ambiente.Hà una piccula dimensione, un altu rapportu di efficienza energetica, pocu rumore, senza installazione, è pò esse piazzatu in diverse case à vuluntà.Ùn ci hè micca situazione chì ùn pò micca esse installatu.U refrigeratore d'aria evaporativu portatile hà una larga gamma di dispusitivi cum'è ventilatori, cortini d'acqua di rinfrescante, pompe d'acqua è tanki d'acqua.U corpu hè furnutu cù un plug di alimentazione è un telecomando.A basa di u chassis hè dotata di quattru caster, chì ponu fà chì u Cooler d'aria evaporativu Portable si move cum'è vulete è lasciate chì a freschezza seguita.vai.

sans titre

Raffreddatore d'aria evaporativu portatilehè cunvenutu à aduprà, ùn hè micca ristrettu per regione, è hà una larga gamma di applicazioni:

1. Raffreddamentu industriale: raffrescamentu è ventilazione di fabbrica, umidificazione industriale, locu di divertimentu, pre-cooler, unità di trattamentu d'aria, etc.

2. L'industria di a serra è di l'orticultura: u almacenamentu di i vegetali, a sala di sementi, a piantazione di fiori, u campu di piantazione di funghi di paglia, etc.

3. L'avicultura è l'allevamentu di l'animali: splutazioni di pollame, splutazioni di porci, splutazioni di vacche, allevamentu di bestiame è di avicultura, etc.

微信图片_20190712152048

XIKOO hè specializatu in a produzzione di vari equipaghji di ventilazione è di raffreddamentu.I prudutti principali sò evaporative air cooler, cooler air cooler, air coolers industriali, evaporative air cooler Portable, air cooler amichevule per l'ambiente, ecc., chì sò adattati per a ventilazione è u cooling in diverse occasioni.In generale, i lochi induve hè inconveniente per installà unità esterne sò inseparabiliRaffreddatore d'aria evaporativu portatile, è ùn sò micca limitati da regioni.


Tempu di posta: 07-07-2021