Raffreddatore d'aria evaporativu portatile

Raffreddatore d'aria evaporativu portatilehà e caratteristiche di piccula taglia, altu rapportu di efficienza energetica, bassu rumore, senza installazione, è pò esse piazzatu in diverse case à vuluntà, è hè largamente utilizatu.

_MG_7111

Raffreddatore d'aria evaporativu portatilehà una larga gamma di dispusitivi cum'è ventilatori, cortini d'acqua di rinfrescante, pompe d'acqua è tanki d'acqua.U corpu hè furnutu cù un plug di alimentazione è un telecomando.A basa di u chassis hè dotata di quattru caster, chì ponu fà chì u cooler d'aria evaporativu portatile si move cum'è vulete è lasciate chì a freschezza seguita.vai.

TIM图片20171023151000

U principiu di travagliu di urefrigeratore d'aria evaporativu portatile: Adopta a tecnulugia di refrigerazione evaporativa diretta, u mediu di rinfrescante hè l'acqua, l'acqua assorbe u calore in u prucessu di evaporazione, è a temperatura di u bulbe seccu di l'aria hè ridutta à vicinu à a temperatura di u bulbe umitu di l'aria, riducendu cusì l'umidità di l'aria. aria d'entrata;In ambienti caldi è secchi, cum'è l'estiu è u vaghjimu, l'aria hà una grande diferenza di temperatura trà seccu è umitu, cusì un bonu effettu di rinfrescante pò esse ottinutu in questa stagione, è a temperatura di l'ambienti pò esse ridutta da circa 5-10 gradi.Quandu ùn hè micca necessariu di rinfriscà, u cooler d'aria evaporativu portatile pò esse usatu per furnisce aria fresca è esaurà l'aria brutta, creendu un ambiente di travagliu sanu è pulitu in casa.

英文三面进风副本

Raffreddatore d'aria evaporativu portatile, in generale chjamatu ancu cooler d'aria mobile d'acqua, cooler d'aria d'acqua mobile, cooler d'aria di cortina d'acqua mobile, etc., pò esse usatu in diverse occasioni chì necessitanu ventilazione è rinfrescante, cum'è raffreddamentu di l'attellu di fabbrica, umidificazione industriale, serre, case di fiori, è splutazioni.

未标题-1

Raffreddatore d'aria evaporativu portatilehè un novu tipu d'equipaggiu di ventilazione è di rinfrescante di prutezzione di l'ambiente, chì hà i vantaghji di risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente, salute verde, è effettu di rinfrescante evidenti, è hè largamente utilizatu.In l'ultimi dui anni, cù a produzzione è l'implementazione di l'industria di l'aria evaporativa portatile in Cina, i costi di cunsumu sò calati drasticamente è sò entrati ufficialmente in migliaia di famiglie.Tuttavia, a ghjente spessu pensa erroneamente chì l'aria condizionata di prutezzione ambientale mobile hè u fan di l'aria condizionata venduta in supermercati per uni pochi di centu di dollari.In fatti, questi sò dui prudutti basamenti diffirenti.I diffirenzii sò i seguenti.

1. Cù differente attributi prodottu, Portable evaporative aria cooler sò un tipu di famiglia aria cooler, è i fan di aria-conditioning sò un tipu di famiglia di fan, ma si ponu soffià u cusì-chiamatu aria fridda.

2. A diferenza di prezzu hè assai grande.Attualmente, a marca più bassa Portable evaporative air cooler hè intornu à 3000, è u fan di l'aria condizionata costa solu uni pochi di centu yuan.

3. L'effettu hè assai diversu.U refrigeratore d'aria evaporativu portatile pò rinfriscà, è a so funzione hè quasi uguale à quella di un climatizzatore tradiziunale, è hè un pocu più evidenti è faciule da spustà.U ventilatore di l'aria condizionata pò esse solu un pocu megliu cà u fan.


Tempu di posta: 07-07-2021