Introduzione à u principiu di funziunamentu di l'aire cooler

  1. Utilizendu u principiu di l'evaporazione diretta è u rinfrescante di l'acqua, cum'è mostra in a Figura 1, attraversu u fan per piglià l'aria, a pressione negativa hè generata in a macchina, l'aria passa per u pad umitu, è a pompa d'acqua trasporta l'acqua à l'acqua. pipa di distribuzione nantu à u pad umitu, è l'acqua bagnata uniformemente l'interu pad umitu L'angolo speciale di a cortina bagnata face u flussu di l'acqua à u latu di l'ingressu d'aria, assorbe assai calore in l'aria, rinfresce l'aria chì passa per a cortina bagnata. , è à u stessu tempu hè filtratu per fà l'aria mandata fresca, umida è fresca.L'acqua senza evaporazione torna à u chassis, furmendu un circuitu d'acqua.Ci hè un sensoru di livellu d'acqua nantu à u chassis.Quandu u livellu di l'acqua scende à u nivellu di l'acqua stabilitu, a valvula di ingressu di l'acqua serà aperta automaticamente per supplementà a fonte d'acqua.Quandu u livellu di l'acqua righjunghji l'altitudine predeterminata, a valvula di ingressu di l'acqua serà automaticamente chjusa.U prezzu hè relativamente prezzu, in generale cuntandu solu u 50% di u costu d'investimentu di l'aria condizionata cintrali, è u cunsumu d'energia hè ancu di 12,5% di l'aria condizionata cintrali.Quandu l'aria passa per a superficia umida, u prucessu di una grande quantità di evaporazione di l'acqua assorbe u calore in l'aria, riducendu cusì a temperatura di l'aria..Comu mostra in a Figura 2, hè un prucessu chì hè apprussimatamente uguale à u prucessu di umidificazione è di rinfrescante entalpia, chì si riflette in u diagramma di l'umidità di l'entalpia di l'aria umida.
  2. Perchè hè difficiule per a ghjente ordinaria di sperienze stu effettu di rinfrescante direttu?Perchè ci sò uni pochi di cundizioni in a natura induve l'aria hè in cuntattu tutale cù a superficia umida, stendu da u mare o da a cascata hà un certu effettu di rinfrescante, ma ùn hè ancu micca evidenti.
  3. A cortina umida mostrata in a Figura 1 hè una forma di favo assai unica.Quandu s'hè bagnata da l'acqua, a cortina umida cù un grossu di 1 m 2 è 100 mm pruduce una superficia umita di quasi 500 m 2, è l'aria scorri per una zona cusì grande.Quandu a superficia hè umita, l'acqua s'evapora assai bè, risultatu in una calata di temperatura significativa in l'aria.
  4. A pompa di circulazione di a refrigerazione di l'equipaggiu estrae continuamente l'acqua in u cisterna d'acqua à u separatore d'acqua, è u separatore d'acqua manda uniformemente l'acqua à u scambiatore di calore evaporativu.U scambiatore di calore evaporativu va à u tank d'acqua, è u ciculu hè cuntinuu.Dopu chì u fanàticu putente cù un grande volume d'aria hè attivatu, l'aria esterna hè aspirata in u scambiatore di calore evaporativu à una velocità alta, è u flussu d'aria d'alta veloce forza l'acqua in a film d'acqua nantu à u scambiatore di calore evaporativu per evaporà rapidamente da u liquidu. à u statu gaseous, assorbendu u calore chì entra in l'aria calda, facendu chì a temperatura di u flussu di l'aria scende rapidamente per ottene l'evaporazione una volta.À questu tempu, u flussu di l'aire friddu cuntene una grande quantità di ioni negativi di l'ossigenu, è l'umidità di u flussu di l'aire friddu durante l'evaporazione di una volta hè relativamente grande.Quandu l'aria fridda hè pressurizzata da u vortice d'alta pressione è mandatu in a stanza per u pipeline, l'evaporazione secundaria hè realizata.Duranti l'evaporazione secundaria, l'aria fridda assorbe u calore in l'aria interna, è l'umidità di l'aria fridda durante l'evaporazione secundaria hè bassa.

XIKOOINDUSTRIA EVAPORATIVE AIR COOLERL'unità sò adattate per l'usu in ambienti aperti è semi-aperti, è ponu direttamente trasmette u ventu naturale è l'aria fresca fresca dopu à rinfriscà.L'aria fresca esterna hè filtrata è rinfriscata da XIKOOINDUSTRIA EVAPORATIVE AIR COOLERè poi continuamente mandatu à l'internu in grande quantità, è l'aria interna cù l'odore peculiare, a polvera è l'aria torbida è sultry hè scaricata à l'esternu, tenendu in contu a ventilazione, rinfrescante è aumentendu u cuntenutu di l'ossigenu di l'aria, etc. L'effettu hè particularmente adattatu per a temperatura alta è i posti affollati.XIKOOINDUSTRIA EVAPORATIVE AIR COOLERhè sempre a vostra megliu scelta.""

""


Tempu di post: Apr-19-2022