Cumu rinfriscà a splutazioni di porcu in l'estiu?U pad di raffreddamentu di u fan Xingke furnisce una soluzione di raffreddamentu affidabile.

1. Funzioni di ventilazione è rinfrescante in l'agricultori di porchi:

L'ambienti di l'allevamentu di u porcu hè relativamente chjusu è l'aria ùn hè micca ventilata, perchè e caratteristiche viventi di i porchi pruducenu una varietà di gasi chì cuntenenu sustanzi nocivi è odori, chì affettanu seriamente a crescita è u sviluppu di i porchi.L'ambienti di a casa di porcu hè adattatu per a crescita di i porchi.

Per eliminà i gasi dannosi in a casa di porcu, riduce a temperatura in a casa è aghjustate a temperatura in u locu, a ventilazione deve esse realizatu.A rata di ventilazione generale hè 50-70 volte / ora.

I metudi cumuni di l'escavazione di i fan di scarpa sò i seguenti: entrata laterale (mecànica), ventilazione di fila superiore (naturale);ventilazione superiore (naturale), fila inferiore (mecànica);ingesta d'aria meccanica (dentro a casa), scarico sotterraneo è ventilazione naturale Exhaust;a ventilazione longitudinale, una estremità di l'intake d'aria (naturale) è una estremità di l'exhaust (mecànica).

Per ottene l'effettu di rinfrescante à u stessu tempu di a ventilazione, l'agricultori di porchi sò generalmente utilizati à u stessu tempu cù l'altri equipi di rinfrescante, chì cumplementanu l'altri.

U fan di pressione negativa è u muru di cortina d'acqua sò attualmente l'equipaggiu di ventilazione è di rinfrescante mainstream per a splutazioni.

2. U fanàticu di pressione negativa è u muru di cortina d'acqua di a splutazioni sò prudutti apposta da Xingke per a ventilazione è u rinfrescante di e splutazioni di porchi è di pollame.Sò assai elogiati da l'imprese agriculi è l'agricultori di porchi in l'industria.E so caratteristiche:

1. Features di fan Xingke

U fan Xingke adopra u disignu è a fabricazione ottimizzati CAD / CAM, selezziunà piatti extra-spessi è accessori, cuntrolla strettamente a qualità in cunfurmità cù i standard ISO, è i requisiti di ispezione di alta qualità facenu chì i fan Xingke pruduciuti da a cumpagnia Xingke anu: alta pressione piena, grande volume d'aria. , rumore Hà e caratteristiche di bassu cunsumu d'energia, funziunamentu stabile è longa vita di serviziu;i persiane aperti è chjusi automaticamente per ottene un aspettu a prova di polvera, impermeabile è bella;pò esse usatu per u soffiu è l'esaurimentu, chì hè a megliu scelta per a ventilazione è u rinfrescante in serra.

U fanàticu di pressione negativa usa u principiu di a cunvezione di l'aria per inalà rapidamente l'aria fresca rinfriscata da u muru di cortina d'acqua opposta di u situ di stallazione cù super suction per rinfriscà a serra.

2. Features di Xingke Water Curtain Wall

U muru di cortina d'acqua di Xingke adopta novi profili d'aluminiu speciale, è coopera cù a propria foglia di cortina d'acqua di Xingke, chì hè saldata da saldatura di precisione per assicurà chì u locu di saldatura ùn perde l'acqua, hà una longa vita di serviziu, è hà un effettu di rinfrescante evidenti è durable. , superendu assai l'indicatori di rendiment di i contraparti domestici..Ùn cuntene sustanzi chimichi cum'è u fenol formaldehyde chì ponu facilmente causà allergii di a pelle.Ùn hè micca tossicu è innocu per l'omu è e piante.Hè verde, sicuru è ecologicu, è pò mantene l'umidità in a serra, chì hè favurevule à u crescita di e piante.

Xingke hè longu impegnatu à u prughjettu di ventilazione è di rinfrescante di l'agricultori di porchi, serve à i clienti di l'agricultori di porchi è di l'agricultori.Pudete risolve i prublemi di ventilazione è di rinfrescante di e vostre splutazioni cù una sola telefonata.Benvenuti à chjamà per a ventilazione di l'allevamentu di l'allevamentu gratuitu Soluzione di raffreddamentu.


Tempu di post: Aug-29-2022