Cumu sceglie u fan ghjusta?

Avete mai statu in una perdita quandu face cun un tali tipu di fan?Avà vi dicu qualchi cunsiglii nantu à a selezzione di fan.Questu hè basatu annantu à l'esperienza pratica è u feedback di i clienti, è hè solu per a riferenza di i candidati primari.

 

1. Ventilazione di u magazzinu

 

Prima di tuttu, per vede s'ellu i merchenzie cullucate sò beni inflammabili è splusivi, cum'è magazzini di pittura, etc., i fanatichi anti-splosione deve esse sceltu.

Siconda, sicondu i bisogni di u rumore, pudete sceglie un fan di tettu o un fan centrifugal ecologicu (è certi ventilatori di u tettu sò alimentati da u ventu, chì ponu salvà l'electricità).

Infine, secondu a quantità di ventilazione necessaria per l'aria di u magazzinu, pudete sceglie u tipu di ventilatore di flussu assiale più convenzionale SF o u fan di scarico FA.

2. Scarpa cucina

 

Prima di tuttu, per e cucine di l'internu chì scaricanu direttamente u fumu di l'oliu (vale à dì, l'outlet di scarico si trova nantu à u muru di l'internu), u ventilatore di flussu assiale di u tipu SF o u fan di scarico di u tipu FA pò esse sceltu secondu a dimensione di u fumu d'oliu.

In siconda, per e cucine cù grandi fumi, è i fumi anu bisognu di passà per tubi longu è i tubi sò piegati, hè assai ricumandemu di utilizà ventilatori centrifughi (4-72 fans centrifughi sò i più cumuni, è 11-62 low-noise è. I ventilatori centrifughi amichevuli di l'ambiente sò ancu assai pratichi), Questu hè perchè a pressione di u fan centrifuga hè più grande di quella di u fan di flussu assiale, è u fumu d'oliu ùn passa micca per u mutore, chì facilita u mantenimentu è a sostituzione di u mutore. .

Infine, hè cunsigliatu di utilizà i dui schemi sopra in cumbinazione cù a cucina cù forti fumi d'oliu, è l'effettu hè megliu.

 

3. Ventilazione in lochi high-end

 

I fanali cunvinziunali ùn sò micca adattati per a ventilazione in i lochi high-end, cum'è l'alberghi, i tea houses, i caffè, i scacchi è i salotti di carte, è e sale di karaoke.

Prima di tuttu, per a ventilazione di a stanza chjuca, a stanza induve u tubu di ventilazione hè cunnessu à u tubu di ventilazione cintrali pò sceglie a serie FZY fan di flussu assiale chjucu nantu à a basa di piglià in contu l'apparenza è u rumore.Hè chjucu in taglia, aspettu plasticu o aluminiu, bassu rumore è un altu volume d'aria coexiste.

Siconda, da a perspettiva di u voluminu di l'aria più strettu è i requisiti di rumore, a scatula di u fan hè a megliu scelta.Ci hè un cuttuni chì assorbe u rumore in a scatula, è u duttu di ventilazione cintrali esterni pò ottene un effettu significativu di riduzzione di u rumore.

Infine, deve esse aghjuntu chì per u soffiu di l'internu di a palestra, assicuratevi di sceglie u ventilatore elettricu industriale di tipu FS cù un grande volume d'aria, micca u fan di flussu axial post-type SF.Questu hè da l'aspettu di l'apparenza è a sicurità.

 


Tempu di post: Jul-18-2022