Struttura di u ventilatore di scarico, campu di applicazione, locu applicabile:

Struttura

1. Casing di u fan: U quadru esternu è persiane sò fatti di materiale di foglia galvanizzata è sò fatti di muffa

2. Fan blade: U fan blade hè stampatu è furmatu à un tempu, fissatu cù viti forgiati, è calibratu da u bilanciu di precisione di l'urdinatore.

3. Persiane: I persiane sò fatti di materiale plasticu-acciaio d'alta resistenza, chì sò chjusi stretti è anu una longa vita di serviziu, soprattuttu quandu u fanàticu ùn hè micca in usu, a prova di polvera è di pioggia.

4. Motor: 4-livellu di mutori di filu di ramu d'alta qualità sò usati, in generale 380V è 220V.

5. Cintura: Cintura V di gomma cumuna hè usata.

6. Cappucciu Diversion: guidate l'aria à u portu di scarico di u fan, è scaricate à l'esternu in una manera centralizzata.

7. Rete protettiva: rete di salvezza per impediscenu chì e mani umane è l'uggetti stranieri entranu in u fan.

8. Pulley: A vitezza di u mutore hè cunvertita in una bassa vitezza à traversu i pulleys grandi è chjuchi, chì riduce u rumore di u fanàticu è a carica di u mutore.

负压风机

Campu d'applicazione

1. Per a ventilazione è a ventilazione: hè stallatu fora di a finestra di l'attellu.In generale, u ventu downwind hè sceltu, è l'aria hè tirata per estrae u gasu odoru;hè generalmente usatu in fabbriche è altre applicazioni.

2. Aduprà cù cortina umida: Hè adupratu per rinfriscà l'attellu.In u caldu di l'estiu, ùn importa micca u calore di u vostru attellu, u sistema di fan di pressione negativa di cortina d'acqua pò riduce a temperatura di u vostru attellu à circa 30C, è ci hè una certa umidità.

3. Per i fan di scarico: Attualmente, u funziunamentu di i fan di scarpa generale (cumunemente cunnisciutu cum'è fan di Yanggu) hè relativamente poviru, è un fan di scarico ùn pò micca soffià uni pochi di persone, ma u fanàticu di pressione negativa ùn hè micca, s'ellu hè utilizatu nantu à u. terra o appiccicatu in l'aria.In generale, 4 unità sò aduprate in un attellu di 1.000 metri quadrati, chì significa chì a casa sana hè soffiata da u ventu.

排风扇出货图

Lochi applicabili

1. Hè adattatu per l'attellu cù una temperatura alta o un odore peculiare: cum'è impianti di trattamentu termale, impianti di colata, piante di plastica, impianti di estrusione d'aluminiu, fabbriche di scarpi, piante di marroni, piante di galvanica, è diverse piante chimiche.

2. Applicabile à l'imprese intensive di travagliu: cum'è e fabbriche di vestiti, diversi attelli di assemblea è Internet café.

3. Ventilazione è rinfrescante di serre di l'orticultura è rinfrescante di l'agricultori.

4. Hè soprattuttu adattatu per i lochi chì necessitanu rinfrescante è una certa umidità.Cum'è a fabbrica di filatura di cuttuni, a filatura di lana, a filatura di canapa, a fabbrica di tessitura, a fabbrica di fibre chimiche, a fabbrica di maglieria in ordito, a fabbrica di texturing, a fabbrica di maglieria, a fabbrica di tessitura di seta, a fabbrica di calzini è altre fabbriche tessili.

5. Applicabile à u campu di magazzinu è logistica.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022