Principiu di raffreddamentu di u fan di scarico

Raffreddamentu per ventilazione:

1. A temperatura di u locu chì deve esse ventilatu hè più altu ch'è l'esterno per via di e fonti di calore, cum'è l'edificazioni, a machina è l'equipaggiu, è u corpu umanu hè irradiatu da a luce di u sole.

Ventilatore di scaricopò scarica rapidamente l'aria calda interna, cusì chì a temperatura di l'ambienti hè uguale à a temperatura esterna, è a temperatura in l'attellu ùn suscitarà micca.

2. U flussu di l'aria piglia u calore di u corpu umanu, è u flussu di l'aria accelera l'evaporazione di u sudore è assorbe u calore di u corpu umanu, perchè u corpu umanu si senti frescu, frescu cum'è u ventu naturali.

2019_11_05_15_21_IMG_5264

3. Ventilatore di scaricohà solu a funzione di ventilazione è rinfrescante, è ùn hà micca funzione di rinfrescante.Coolness hè u sensu di u corpu umanu.Hè ignurante à dì quantu a temperatura di u fan di scarico pò riduce.

4. Adupratu in cunghjunzione cù a cortina d'acqua, a temperatura in l'attellu pò esse cuntrullata in 28 gradi Celsius in u tempu più caldu di l'estiu.Tuttavia, a freschezza di u corpu umanu pò esse paragunatu cù quella di l'aria condizionata.E persone chì facenu a cortina d'acqua per un bellu pezzu si sentenu friddi è ùn ponu micca sopra.

U principiu di u sistema di raffreddamentu di ventilazione di pressione negativa

unu.Chì ghjè un sistema di raffreddamentu di ventilazione di pressione negativa?Sistema di raffreddamentu di ventilazione di pressione negativa = fan di pressione negativa + muru di cortina d'acqua

due.Hè u principiu di rinfrescante di pressione negativa?

Hè una ripruduzzione artificiale di u prucessu fisicu naturali di "evaporazione di l'acqua è assorbimentu di calore".Un fan hè stallatu in l'attellu chjusu, è una cortina umida hè stallata da l'altra parte.U fan alluntanassi l'aria d'alta temperatura in l'attellu, perchè una pressione negativa hè furmata in l'attellu.Quandu si rinfriscà, scambià u calore cù l'aria in l'attellu, riducendu cusì a temperatura in l'attellu.

tre.Chì ghjè u principiu di travagliu di uVentilatore di scarico?

U ventilatore di scarico hè cuncepitu cù u principiu di a convezione di l'aria è a ventilazione di pressione negativa.U fanàticu di pressione negativa Fengsuda hè stallatu in un locu cun ventilazione povira.Durante u funziunamentu normale, a pressione negativa hè aduprata per sguassà l'aria calda stagnante, l'odore è u fumu neru in l'attellu.Puderà scaricate rapidamente l'aria esterna in u più cortu tempu, è à u stessu tempu invià aria fresca esterna in a stanza, è tirà rapidamente l'aria in casa, per ottene u scopu di ventilazione è rinfrescante per migliurà l'alta temperatura è l'ambiente stuffy. di l'attellu.

2019_11_05_15_21_IMG_5265

Quattru.Principiu di rinfrescante di cortina umida

A cortina umida hè un materiale speciale di struttura di favo di carta.U so principiu di travagliu hè u fenomenu fisicu naturali di "l'evaporazione di l'acqua assorbe u calore", vale à dì, l'acqua scorri da a cima à u fondu sottu l'azzione di a gravità, è e fibre ondulate di a cortina umida A film d'acqua hè furmatu nantu à a superficia.Quandu u flussu di l'aria passa per a cortina umida, l'acqua in a film d'acqua assorbe u calore in l'aria è s'evapora, alluntanendu una grande quantità di calore latente, riducendu a temperatura di l'aria chì passa per a cortina umida, ottenendu cusì scopu di rinfriscà.

In cunfrontu cù l'aria condizionata è i ventilatori tradiziunali, u sistema di ventilazione è di rinfrescante hè ecologicu, risparmiu d'energia, è hà boni effetti.Inoltre, u sistema di ventilazione è di raffreddamentu di pressione negativa hà un longu periodu di garanzia è salva mantenimentu è mantenimentu.Ci sò attelli è splutazioni chì anu bisognu di ventilazione.Se vulete rinfriscà, pudete cuntattà Fengsuda.Offriamu soluzioni di pianificazione è cuncepimentu gratuiti.

Hè a rispunsabilità di ogni omu d'affari di creà un ambiente di travagliu chì hè ventilatu, còmode, sanu, amichevule à l'ambiente è risparmiu d'energia.

2019_11_05_15_21_IMG_5266


Tempu di posta: 06-06-2022