L'aria fresca evaporativa porta aria fresca è fresca

L'estate calda è sensuale hà un impattu enormu nantu à a produzzione per l'imprese, chì ùn solu affetta a salute di l'impiegati, ma ancu affetta seriamente l'efficienza di u travagliu di i travagliadori.Cumu mantene l'attellu pulitu, frescu è senza odore per furnisce l'impiegati di l'attellu cun un ambiente di travagliu còmode.Puderà efficacemente prevene i colpi di calore in midsummer, è migliurà l'efficienza di u travagliu di i travagliadori.L'imprese di produzzione largamente sceglienu di installàrefrigeratori d'aria industriali.Videmu i motivi cum'è quì sottu:

refrigeratore d'aria industriale   微信图片_20200813104845

1. Raffreddamentu rapidu è bonu effettu: u tassu di evaporazione di l'acqua di u pad di rinfrescante di favo hè altu à u 90%, è a temperatura pò esse calata da 5-12 gradi dopu un minutu di startup, chì pò rinfriscà rapidamente per scuntrà l'attellu. esigenze di i travagliadori per a temperatura ambiente di l'attellu.

2. Bassu costu d'investimentu: In cunfrontu cù l'installazione di climatizzatori tradiziunali di compressore, u costu d'investimentu pò esse salvatu da 80%,Raffreddatore d'ariahè l'equipaggiu cool chì l'imprese ponu permette di utilizà.

3. Risparmio energeticu è risparmiu di energia: una unità 18000 volume d'ariarefrigeratore d'aria evaporativusolu cunsuma 1,1 kWh d'electricità per curriri per una ora, è l'area di gestione efficace hè 100-150 metri quadrati, chì hè più bassu di u cunsumu di energia di i fan tradiziunali.

4. Risolve una varietà di prublemi ambientali in un tempu: rinfrescante, ventilazione, ventilazione, rimozione di polvera, deodorizazione, aumentu di u cuntenutu di l'ossigenu interni, è riducendu u dannu di gasi tossichi è dannosi à u corpu umanu.

5. Sicuru è stabile, cù un tassu di fallimentu assai bassu: 30 000 ore di funziunamentu sicuru cù fallimentu zero, focu anti-seccu, prutezzione di mancanza d'acqua, funziunamentu sicuru è stabile, è usu senza preoccupazione.

6. Longa vita di serviziu: A macchina principale pò esse usata più di 10 anni

7. U costu di mantenimentu hè insignificante: u mediu di rinfrescante di u cooler di l'aria evaporativa hè l'acqua di l'acqua, per quessa, ùn deve micca esse pienu di refrigerante regularmente per u mantenimentu cum'è in l'aria condizionata tradiziunale di compressore.Hè solu bisognu di pulisce u pad di rinfrescante regularmente per assicurà u so effettu di rinfrescante.


Tempu di Post: 19-May-2022