vantaghju di un climatizzatore industriale à risparmiu energeticu raffreddatu à acqua

Principiu di travagliu diclimatizzatore a condensazione evaporativa: A tecnulugia di condensazione evaporativa hè attualmente ricunnisciuta cum'è u metudu di condensazione più efficaci.Utiliza l'acqua è l'aria cum'è u mediu di rinfrescante, è usa l'evaporazione di l'acqua per caccià u calore per ottene u scopu di rinfrescante rapidu.U calore assorbutu da l'evaporazione di un litru d'acqua hè 2270KJ, chì equivale à a capacità di rinfrescante di 2300 BTU.

微信图片_20211012102802微信图片_20211012102810

U cumpunente core di uun novu climatizzatore industriale à risparmiu energeticu raffreddatu à acquahè u scambiatore di calore 5090 tipu di cooling pad, chì hè un pruduttu di tecnulugia patentatu svedese impurtatu cù una bona assorbimentu d'acqua è prestazioni di ventilazione.L'area di scambiu di calore attuale pò ghjunghje à più di 100 volte di a superficia.Ha un rendimentu di resistenza à l'acqua è a corrosione.A vita di serviziu normale hè più di 8 anni.L'unità esterna furnisce l'acqua fresca rinfriscata da u pad di raffreddamentu à l'unità interna, cusì a condensazione di l'unità interna sarà rinfriscata.A riduzzione di a temperatura di condensazione pò riduce a pressione di condensazione di u sistema di refrigerazione è a pressione di scaricamentu di u compressore.Cusì, u compressore pò ottene un rapportu di efficienza energetica più altu, per minimizzà a putenza di input di u compressore.Per ottene più risparmiu di energia cà i climatizzatori tradiziunali cù a stessa capacità di rinfrescante.

Vantaghji di i novi prudutti di climatizazione industriale di risparmiu d'energia raffreddati à acqua:

1.U climatizzatore industriale di risparmiu energeticu unicu coolingadopta u principiu di l'evaporazione è a cundensazione (simile à u rinfrescante di l'acqua, ma più efficaci ch'è u rinfrescante d'acqua), chì risparmia 40-60% di l'electricità cumparatu cù i climatizzatori tradiziunali.

2. Picculu spaziu stallazione, evaporative è cundensazione unità di climatizazione industriale di risparmiu d'energia omettenu assai parti ausiliarii cum'è torre di rinfrescante, pompe d'acqua in circulazione è sistemi di piping currispundenti.A struttura di u sistema hè simplice è u spaziu di stallazione hè chjucu, è hè cunvenutu per mantene è risparmià energia.

3. Wide gamma di appiecazione, evaporative è cundensazione di i prudutti industriali aria-conditioning-risparmiu d'energia sò largamente usata in ambienti high-temperature è sultry, cum'è industria, agricultura, è locu cumerciu à migliurà l 'ambienti rinfrescante è friddi.

微信图片_20210809153007   微信图片_20210816155720


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2021