Vantaggi di l'aria condizionata evaporativa

Aria condizionata evaporativecun alta efficienza di trasferimentu di calore

U tubu di scambiu di calore adopta u tipu di tubu di fila, chì ùn pruvucarà micca un bloccu esternu.Hè soprattuttu adattatu per l'imprese chì anu una mala qualità di l'acqua circulante è facilmente causanu corrosione è bloccu di u scambiatore di calore di tubu.U rendiment hè stabile è affidabile.

蒸发冷1

Aria condizionata evaporativecù menu investimentu

Siccomu u cooler evaporative integra u scambiatore di calore, a torre di rinfrescante circulante è a pompa d'acqua circulante, salva l'acquistu è a custruzzione di torri di rinfrescante speciale, pompe d'acqua in circulazione, sale di pompa, pipelines d'acqua in circulazione, dispusitivi di dosing, scambiatori di calore è altre equipaghji civili. ingegneria, tassa di stallazione.L'investimentu di salvezza hè di circa 40-60%.

蒸发冷2

Risparmio d'acqua

A funzione di rinfrescante di u cooler hè di utilizà u calore latente di l'evaporazione di l'acqua, è u cunsumu d'acqua hè chjucu;u cullettore d'acqua di bassa resistenza è d'alta efficienza hè utilizatu per evità a perdita di nebbia d'acqua di rinfrescante.A perdita di l'evaporazione è a scaricamentu di l'acqua di l'acqua in u ciculu di l'acqua cuntenenu circa 3-5% di u voluminu tutale di l'acqua.Se a qualità di l'acqua hè megliu, a perdita di l'acqua hè sottu à 2%.

longa durata

Hè galvanizatu cù l'acciaio di carbonu d'alta qualità, chì hè affidabile in usu è longu in a vita.I pale di fan sò fatti di acciaio inox, chì ùn pruvucarà micca a corrosione.

蒸发冷3

Aria condizionata evaporativecù pocu rumore

L'usu di un novu tipu di fan d'alta efficienza, i pale di fan sò ottimizzati da a dinamica di u fluidu, a forma hè ragiunate, è l'acciaio inossidabile hè stampatu da u modellu, chì hà alta efficienza è pocu rumore durante l'operazione.A parte superiore di u cisterna di almacenamentu d'acqua hè dotata di una strata di riempimentu di PVC per riduce u rumore di l'acqua cascata.

蒸发冷4

Aria condizionata evaporativecun risparmiu energeticu è prutezzione di l'ambiente

U cooler hè u so propiu sistema di rinfrescante circulante indipendente, chì ùn hè micca affettatu da altri equipaghji.A qualità di l'acqua circulante hè faciule da guarantiscia, chì hè favurevule à u mantenimentu di l'equipaggiu è a prutezzione di l'ambiente.Hè un novu pruduttu di risparmiu d'energia è ecologicu.


Tempu di post: 15-May-2021