Perchè hè più costuali per installà un cooler di l'industria evaporativa in a fabbrica in u vaghjimu è l'invernu chì in l'estiu?

L'estiu caldu hè andatu, è u vaghjimu frescu vene unu dopu l'altru.Siccomu a temperatura scende è più bassu in a notte di vaghjimu, tutti li piace à chjude e porte è finestri, o lascià una sola cucitura.U stessu passa per e fabbriche è l'uffizii.In fatti, ci sò Un modu megliu hè di stallà un sistema di ventilazione per risolve essenzialmente u prublema di a ventilazione interna.

Dopu anni di teste di u mercatu,refrigeratore d'aria di l'industria evaporativasò diventati un membru assai impurtante di suluzione di ventilazione.Sempre più partenarii pensanu à adupràrefrigeratore d'aria di l'industria evaporativaper rimpiazzà i so equipaghji tradiziunali di raffreddamentu.Allora a quistione hè, quandu hè più prezzu di stallà?A risposta hè u vaghjimu è l'invernu.

1. Periudu di custruzzione è qualità: Parechje amichi sceglie di stallà l'equipaggiu in a primavera è l'estiu per trattà cù l'alta temperatura è l'assemblea centralizzata.À questu tempu, i picculi partenarii chì ponenu l'ordine sò generalmente bisognu di un periodu di attesa di u prughjettu, chì hè equivalente à a fila per a custruzzione è a stallazione.In u vaghjimu è l'inguernu, u periodu di installazione di punta hè ben evitata, di solitu ùn ci hè bisognu di fila, a cooperazione di a squadra di l'ingegneria serà megliu, è a qualità di u prugettu di stallazione hè più altu quandu u periodu di custruzzione ùn hè micca urgente.

2. Prezzi è sconti: U vaghjimu è l'invernu ùn anu micca solu un vantaghju annantu à l'estiu, ma per certi clienti, ponu ancu sperimentà l'effettu di a stallazione di prototipu.

3. Estensione di guaranzia: i partenarii in u vaghjimu è l'inguernu generalmente allarganu u periodu di garanzia per a mità d'annu.

4. In più di a funzione di rinfrescante, urefrigeratore d'aria di l'industria evaporativahà ancu e funzioni di ventilazione è umidificazione.Ùn importa micca a stagione, hè dispunibule.Cumminendu i punti sopra, avà sò per quessa chì hè più prezzu di stallà l'erefrigeratore d'aria di l'industria vaporativain u vaghjimu è l'invernu chè in l'estiu.

4. Differenti piante hannu esigenze differente per u numeru di cambiamenti aria, esigenze di rumore, è investimentu budgets.Per i bisogni di i clienti, pudemu furnisce diversi mudelli è stili di equipaghji di rinfrescante di attellu è soluzioni di attellu di attellu di fabbrica.


Tempu di Postu: Dec-14-2021