Chì ghjè a suluzione di ventilazione è rinfrescante di u stadiu?

Caratteristiche ambientali generale di a ventilazione è u rinfrescante di u stadiu:
In generale, u stadiu hè divisu in outdoor è indoor, chì pò ancu esse divisu in dui tipi: apertu è semi-apertu.U locu hè grande.A causa di u locu limitatu è l'ambiente, a ventilazione generale è l'equipaggiu di climatizazione spessu ùn utilizanu arti marziali.
refrigeratore d'aria industriale portatile

Soluzione di ventilazione è rinfrescante di u stadiu:
Ch'ella sia in casa o fora, di solitu pudete sceglie un ventilatore industriale mobile, un grande fan è un fan freddo mobile per implementà alcune attività è punti di riposu per risponde à tali bisogni ambientali speciali.I principii ginirali chì seguitanu sò: Quandu avete bisognu di piglià cura di un picculu numeru di persone, pudete sceglie un fan di fretu mobile (un grande volume d'aria, chì hè soffiatu luntanu, è a linea dritta pò esse sopra à 15 metri). .Grande fan (grande volume d'aria, soffia luntanu, pò direttamente sopra à 30 metri di distanza).

Principiu di funziunamentu di i fan di u friddu: U cumpunente core di u frigorifero Ruitaifeng evaporate hè una cortina umida evaporativa d'alta efficienza, una superposizione di fibre vegetali ripple multistrati naturali pura, l'aria fresca scorri attraversu cortini umidi chì scorri per l'acqua U calore in l'aria, in modu di ottene u Scopu di rinfrescante, ventilazione, rimuzzioni di polvera, è cresce u cuntenutu di l'ossigenu interni, hè sopratuttu adattatu per u locu di travagliu di produzzione à alta temperatura.

Campu d'applicazione: Industriale: Fabbricanti di automobili, fabbricanti di motociclette, fabbriche di plastica, fabbriche di hardware, fabbriche di l'elettronica, fabbriche di machini, fabbriche elettriche, fabbriche di pelletteria, fabbriche di vestiti, fabbriche farmaceutiche, fabbriche tessili, fabbricanti di scarpi è altre attellu di fabbrica.

Categorii cummirciali: centri cummirciali, Internet cafés, scole, stazioni, buttreghi 4S, palestra, campi di sport all'apertu, cucina di ristorante, ristorante all'apertu, lavaggio di vitture, etc.

L'usu di frigoriferi mobili è grandi fanali per risolve i prublemi hè una soluzione di ventilazione è rinfrescante di gimnasia efficace è pratica.


Tempu di post: 18-sep-2023