Chì ghjè u pianu di rinfrescante per a motocicletta, veiculu elettricu?

Ci sò prublemi cù e motociclette è i fabricatori di veiculi elettrici:
1. I motocicletti generali è i pruduttori di veìculi elettrici sò grande, è l'aria condizionata tradiziunale sò usati per rinfriscà, è u costu hè troppu altu.
2. Perchè ci sò assai staffi di motociclette è fabricatori di veiculi elettrici, l'aria ùn hè micca circulante è ci hè odore.
3. Ci hè parechje equipaghji di pruduzzione in motociclette è i fabricatori di veiculi elettrici, è u tipu d'apertura generarà calore, chì aumenterà a temperatura in l'attellu.
U poviru ambiente per e motociclette è e fabbriche di veiculi elettrici hà purtatu un impattu annantu à l'imprese:
Cum'è u clima gradualmente diventa caldu, a temperatura alta continua è u clima caldu anu un grande impattu nantu à a salute fisiologica è mentale di l'impiegati di produzzione in prima linea, soprattuttu faciule per causà a fatigue fisica è mentale di e persone.Accoppiata cù l'intensità di u travagliu di grande linea è a perdita di persunale seria.

3a17cf7a29b0dca358c01a626af473a

XIKOO vi cunsiglia i motociclette è l'equipaggiu di raffreddamentu di i veiculi elettrichi -Aria Condizionata Ambientale XIKOO:
1. U cunsumu d'energia hè solu 1/8 di l'aria condizionata tradiziunale, è l'investimentu hè solu 1/5 di l'aria condizionata cintrali
2. Mentre rinfriscà, pò ancu ventilate a ventilazione è cresce u cuntenutu di l'ossigenu di l'aria
3. Installa unu da l'area di 100 metri quadrati, solu 1 gradu di electricità in 1 ora
4. Rapidamente rinfriscà 4-10 gradi, migliurà efficacemente l'effetti avversi causati da a temperatura alta
5. U voluminu di l'aria hè grande, a distanza di furnimentu d'aria hè 10-150 metri
Soluzioni di raffreddamentu di e motociclette è i veiculi elettrici:
In risposta à a situazione di l'attellu di fabricazione di motociclette, XIKOO hà fattu un pianu di rinfrescante detallatu per i pruduttori di motociclette è di veiculi elettrici, chì hè di utilizà l'Aria Condizionata Ambientale XIKOO per furnisce un rinfrescante generale è un rinfrescante di u travagliu.Ambiente di pruduzzione.
1. Turnives di motociclette è suluzioni di rinfrescamentu di i veiculi elettrichi: secondu a riunione di i motocicli è u persunale di a fabbrica di i veiculi elettrichi, i posti di design speciale stuffy è caldi d'alta temperatura rinfriscà, è l'approvvigionamentu di l'aria à traversu i tubi di furnimentu d'aria à a persona fissa.U costu di input, è l'effettu hè relativamente evidenti;
2. A suluzione generale di rinfrescamentu di e motociclette è i fabricatori di veiculi elettrici: Se l'area di l'attellu hè grande è u persunale di u persunale hè grande, u schema generale di rinfrescante pò esse aduttatu.Sicondu un calculu di 100-150㎡ À a temperatura, ancu s'è u persunale spessu cammina, si sentenu còmode.
Effettu dopu a stallazione:
Dopu chì l'attellu di motocicletta hè stallatu in u sistema di raffreddamentu di l'aria condizionata di prutezzione di l'ambiente, l'ambiente di travagliu di l'attellu hè assai migliuratu, in modu chì ogni travagliadore di l'attellu pò sente u ventu frescu è frescu, migliurà efficacemente l'efficienza di u travagliu di l'impiegati, è aiuta l'imprese à reclutà travagliadori. .


Tempu di post: 26-jun-2023