Chì sò i vantaghji di u cooler d'aria evaporativu ecologicu cumparatu cù i cundizionatori d'aria à compressore tradiziunali?

Chì sò i vantaghji di u cooler d'aria evaporativu ecologicu cumparatu cù i cundizionatori d'aria à compressore tradiziunali?

1. Una macchina hà parechje funzioni: rinfrescante, ventilazione, ventilazione, rimozione di polvera, deodorizazione, aumentendu u cuntenutu di l'ossigenu in l'internu, è riducendu i danni di gasi tossichi è dannosi à u corpu umanu.

2. Risparmiu d'energia è risparmiu di energia: una macchina 18000 di u voluminu di l'aria hà solu bisognu di 1 kWh d'electricità per curriri per una ora, è l'area di gestione efficace hè di 100-150 metri quadrati, chì hè più risparmiu d'energia chì l'installazione di ventilatori tradiziunali.

3. Bassu costu d'investimentu: In cunfrontu cù a stallazione di l'acondicionatori di l'aria compressori tradiziunali, u costu d'investimentu pò esse salvatu da 80%.

4. Bonu effettu di rinfrescante: U tassu di evaporazione di l'acqua di u pad di rinfrescante hè altu à u 99%, è a temperatura pò esse calata da 5-12 gradi dopu un minutu di startup.

5. Longa vita di serviziu: U mutore principale pò esse usatu più di 10anni, è si pò assicurà chì a macchina ùn sarà guastatu sottu à l 'ambienti di altu temperature 80 gradi è bassu temperature 60 gradi.

6. Safe è stabile, tassu di mantenimentu assai bassu: testatu da u laboratoriu naziunale di teste di refrigerazione evaporativa è di climatizazione, 30 000 ore di funziunamentu sicuru cù fallimentu zero, focu anti-secca, prutezzione di mancanza d'acqua, funziunamentu sicuru è stabile, è senza preoccupazioni. usu.

7. L'ambienti di a stallazione ùn hè micca limitatu: ancu apre a porta è apre a finestra ùn solu ùn affetta micca l'effettu di rinfrescante di l'aire cooler, ma ancu l'effettu di rinfrescante serà megliu, à u cuntrariu di l'aria condizionata di compressore tradiziunale, chì deve mantene. l'ambiente chjusu di l'attellu tuttu u tempu.

sans titre

L'imprese chì anu stallatu un cooler d'aria industriale anu benefiziu è uttene u vantaghju, XIKOO hè stata dedicata à u sviluppu è a fabricazione di l'aria fresca da più di 15 anni.Avemu una squadra di ingegneri prufessiunali, Se avete intenzione di installà macchine di raffreddamentu di l'aria evaporativa, benvenutu à cuntattateci per più infurmazione è cuncepisce u sistema di raffreddamentu speciale per voi.

refrigeratore d'aria industriale18 下IMG_2451


Tempu di Postu: Set-08-2022