Precauzioni per l'installazione di l'ingegneria di l'aria evaporativa Xikoo

I refrigeratori di l'aria di l'industria, ancu chjamati refrigeratori d'aria rinfriscati à l'acqua, evaporative air cooler, etc., sò equipaghji di raffreddamentu evaporativu è di ventilazione chì integranu ventilazione, prevenzione di polvera, rinfrescante è deodorizazione.Allora, chì cose deve esse attentu à durante u disignu è a stallazione di i prughjetti di l'industria di l'aria fresca?

2

1. Survey situ: U persunale di custruzzione bisognu à andà à u situ di stallazione à investigà a situazione attuale di u situ, determinà u locu di u Cooler aria Industry, è l 'usu pratica di i dati stallazione, è attenti à u cooler aria è senza fonte di calore è centru d'aria pura.

2. Preparazione: U persunale di l'ingegneria deve preparà i coddi, a piattaforma di ferru, a tela, a flange, a tuyere, u cuttuni di silenziatore, i tubi di furnimentu d'aria è l'accessori necessarii è l'arnesi di stallazione necessarii in u prucessu di stallazione.Raffreddatore d'aria industriale.

3. Fixing the platform: fixing both sides of the ferru frame made in advance with cordes, and then gradually down it along the wall.U persunale di stallazione scenderà da a scala prufessiunale per cunfirmà a pusizione fissa di a piattaforma di quadru di ferru.Prima cunfirmà un puntu nantu à un latu è aduprà un trapanu elettricu per drill Hole, mette a vite shrinking, è dopu aduprà una regula di gradu per aghjustà u livellu di a piattaforma di u quadru di ferru da l'altra parte, è poi cessà a fissazione.A piattaforma dopu avè fattu questu scuntrà i requisiti di u livellu.Infine, aduprate i bulloni di u muru per riparà, in modu chì a piattaforma di quadru di ferru si adatta.Per richieste di carichi, u persunale di stallazione chì presta attenzione deve portà cinture di sicurezza.

4. piazzamentu Equipment: Dopu à a stallazione piattaforma hè finita, uRaffreddatore d'aria industrialedeve esse postu.Prima, fissà a flange di tela à l'outlet di l'aria di u cooler di l'aria di l'Industria, aghjunghje u ferru biancu per serrallu cù viti auto-tapping, caccià a cortina bagnata, è fissaRaffreddatore d'aria industrialecù una corda , Gradually decentralized, dui persunali di stallazione deve esse piazzatu nantu à a piattaforma in anticipu, guidà l'aria condizionata di prutezzione di l'ambiente per decentralizà, fate attenzione à cravate i cinture di sicurezza, ùn porta micca pantofole, pulite l'internu di l'equipaggiu per evità futuri blocchi.

5. Fixing u coddu: prima sguassate u vetru o apre un pirtusu in u muru, è poi riparà u coddu cù una corda.E persone nantu à a piattaforma tiranu a corda, è e persone sottu sò attente à portà.Pone u coddu nantu à u quadru di a finestra è nantu à a piattaforma.A ghjente aduprate viti per cunnette i flange da i dui lati, è dopu e persone sottu usanu viti auto-tapping per fissare fermamente u coddu à u quadru di a finestra, è dopu aduprà u filu d'acciaio per riparà i dui anguli posteriori di u coddu nantu à a piattaforma. fate attenzione A cola unilaterale deve esse usata à l'articulazione di a flange per evità a fuga d'aria.U centru di u cuntattu trà u coddu è u quadru di a finestra deve esse coperto cù cola unilaterale per evità di chattering.Per a longa vita di serviziu, u coddu deve esse upturned da 5 cm prima di entre in a stanza per impediscenu l'acqua di piovana in a stanza, è a cola di vetru deve esse appiicata intornu.

6. Installazione di piping: l'intervallu di elevazione di pipa d'aria interna deve esse cuntrullatu bè.Di solitu, u tubu di l'aria deve esse fissatu cù una vigna di viti di 1 metru ogni 3 metri.Hè megliu piantà a cunnessione di u tubu di l'aria cù una flange.Prestate attenzione à abbandunà u parabrisu, chì generalmente hè 1/2 di l'apertura.

7. Installazione di l'acqua è l'electricità : OgniRaffreddatore d'aria industrialedeve esse equipatu di un interruttore di l'aria separatu, è un grande interruttore di l'aria hè stallatu indipindente da altre linee elettriche in u latu di l'alimentazione principale.Hè cunvenutu per u persunale dopu a vendita di mantene è i tubi d'acqua sò belli disposti.OgnunuRaffreddatore d'aria industrialehè stabilitu cù un interruttore separatu, chì hè cunvene Riparazione, è stallate una presa d'acqua separata à u cambiamentu per mantene l'ospitu in u futuru.I fonti d'acqua ordinariu sceglie l'acqua di ogni ghjornu, è altri fonti d'acqua anu bisognu di aghjunghje filtri.Prestate attenzione à l'uniformità è u gradu di cablaggio di installazione, è capisce e specificazioni di u cunsumu di energia.

8. Finishing travagliu: Dopu à a stallazione di u prugettu Industry cooler aria, a piattaforma deve esse pittatu di novu, u travagliu di sanità nant'à u situ di stallazione deve esse pulita in u tempu, è i arnesi è i materiali deve esse piazzatu in ordine per lascià una bona mprissioni. nantu à u cliente.


Tempu di Postu: Dec-30-2021