Metudu di stallazione di u cooler d'aria industriale è effettu photo

Sistema industriale di raffreddamentu di l'aria evaporativarisolve a ventilazione, u rinfrescante, l'ossigenazione, a rimozione di polvera, a rimozione di l'odore, è riduce u dannu di gasi tossichi è dannosi à u corpu umanu. un tempu per fabbriche . So tanti i beneficii chì portanu u cooler d'aria, cumu per stallà a macchina più fresca? Fdettaglio chì seguitas di i metudi di stallazione è i diagrammi di l'effettu di a stallazionedi un refrigeratore d'aria industrialein diverse ambienti vegetali à a vostra riferenza.

20123340045969

Requisiti tecnichi per climatizzatore amichevule per l'ambienteinstallatu nantu à u muru esternu:

Un quadru di ferru d'angolo 40 * 40 * 4 hè utilizatu per cunnette i bulloni di u muru o di a finestra, è u duttu di l'aria è u quadru di ferru d'angolo sò cuscini cù gomma per prevene a vibrazione, è tutti i spazii sò sigillati cù vetru o mortar di cimentu.U coddu di furnimentu di l'aria deve esse fattu secondu e esigenze di i disegni, è l'area transversale ùn deve esse menu di 0,45 metri quadrati.Quandu si stallanu u duttu di l'aria, installate un boom nantu à u quadru di a basa di l'installazione in modu chì tuttu u pesu di u duttu di l'aria hè alzatu nantu à u quadru di basa.

1. A saldatura è a stallazione di u bracket triangulu deve esse fermu;

2. A piattaforma di rivisione deve esse capace di sustene u pesu di l'equipaggiu è di u persunale di mantenimentu;

3. L'installazione di l'ospiti deve esse livellu;

4. A rùbbrica di u flange di u mutore principale è u coddu di furnimentu d'aria deve esse lavatu;

5. Tutti i dutti di u muru esternu devenu esse impermeabili;

6. A scatula di junction mainframe deve esse stallata da u tempiu per un mantenimentu faciule;

7. Una curvatura impermeable deve esse fatta à u coddu di u duct di l'aria per impedisce l'acqua di flussu in a stanza.

安装好

Requisiti tecnichi per i metudi di stallazione di u tettu di tettu:

1. U truss di u tettu deve avè abbastanza forza per sustene u pesu di l'equipaggiu è di u persunale di mantenimentu;

2. A dimensione di apertura di u tettu ùn deve esse più grande di a dimensione di a stallazione di u canali di l'aria 20mm;

3. A stallazione deve esse livellu;

4. A rùbbrica di u flange di u mutore principale è u coddu di furnimentu d'aria deve esse lavatu;

5. Tutti i canali di tile di ferru di zincu deve esse impermeabili;

6. I frames di supportu deve esse aghjuntu à i quattru cantoni.

微信图片_20200813104845

I requisiti tecnichi per u metudu di stallazione di u tettu di l'edificiu di fabbrica di struttura di muru di mattoni:

1. U quadru di ferru angle 40 * 40 * 4 hè cunnessu è fissatu cù bulloni di cimentu rinfurzatu;2. U quadru di u tettu deve avè abbastanza forza per sustene u pesu di l'unità è u persunale di mantenimentu;3. L'apertura di u tettu ùn deve esse più grande di a dimensione di a stallazione di u duct 20mm;4. A stallazione deve esse livellu;5. A seccione di u flange di u mutore principale è u coddu di furnimentu d'aria deve esse lavatu;6. Tutti i tubi di l'aria di u tettu deve esse impermeabili;7. I frames di supportu deve esse aghjuntu à i quattru cantoni.

微信图片_20191009173134

Se scontri certi fattori chì ùn sò micca favurevuli à sustene l'ingegneria di i canali d'aria durante u prucessu di stallazione,Per piacèpiglià precauzioni quandu apre i buchi (buchi di muru, aperture di vetru, è aperture di fogli di ferru).U travagliu di riparà infiltrazioni d'acqua, per ùn permette à l'imprese di scuntrà a perdita di u tettu è altri fenomeni in u periodu dopu, causannu danni à u muru di l'attellu o perdite d'acqua dirette chì afectanu a produzzione normale in l'attellu.


Tempu di post: 26-novembre-2021