Quantu dura a vita di l'aria evaporativa?

In l'ultimi anni, l'ascesa direfrigeratore d'aria evaporativuhà fattu assai fabbriche, attelli è altri posti installati cùrefrigeratore d'aria evaporativuper rinfriscà.Una quistione chì i clienti in generale curanu sò a vita di l'aria condizionata di prutezzione di l'ambiente.Quantu pò esse a so vita?Chì fattori affettanu a vita accurtata direfrigeratore d'aria evaporativu.

微信图片_20240222114408
Cù sta seria di dumande, Guangzhou Xikoo vi risponde cun voi in dettu oghje chì i climatizzatori ambientali ponu generalmente aduprà circa 10 anni, ma a cortina umida pò esse usata finu à 5 anni.U poviru fan friddu hè utilizatu per unu à dui anni.Un bonu risparmiu d'energia è mutori di aria-condizionamentu ecologicu, pompe d'acqua, valvole di ingressu d'acqua, cortini umidi è altri cumpunenti core utilizanu tutti i prudutti di marca, cù una qualità eccellente è una longa vita.U prezzu di u poviru fan friddu hè prezzu, è u costu hè salvatu da queste parti, per quessa ùn hè micca longu.
1. I sei motivi maiò di l'alta rata di fallimentu di l'aria condizionata di prutezzione di l'ambiente, u mantenimentu manuale frequente è a vita di serviziu curta:
1. U cuntenutu tecnologicu di u sistema di cuntrollu elettronicu hè bassu, a terra ùn pò esse pulita automaticamente, è u gradu di l'obstruczione di u polu ùn pò micca esse ricunnisciutu è l'occurrence di diversi difetti;
2. U filtru a prova di polvera o i buchi di evaporazione di cortina bagnata ùn ponu esse furniti manualmente per pulizziari;
3. Fans pressure negativu fuselage, cilindru aria, è foglie di ventu sò poviri, è u disignu struttura hè irragionevule, risultatu in picculu vulume aria, prissioni bassu ventu, grande rumore, vita serviziu cortu;
4. U materiale di a stallazione di frames di ferru, tubi di furnimentu d'aria, sbocchi d'aria dedicati, è picchi di ventu dedicatu hè poviru, è a vita di serviziu hè corta;
5. L'accumulazione cuntinua di a terra di a robotica ùn pò micca furnisce a pulizia manuale regularmente;
6. Poveru qualità di muturi è apparecchi speciali;
2. Selezziunate currettamente è utilizate l'aria condizionata di prutezzione ambientale Huizhou per allargà a vita di serviziu di a macchina:
1. Pulisce regularmente a polvera
A contaminazione cum'è a polvera nantu à a pipeline di ventilazione nantu à l'acqua è l'aria condizionata bluccà u portu di ventilazione, chì riduce l'efficienza di rinfrescante.U filtru di l'aria hè pulita una o duie simane, pulisce è sicca dopu à l'asciugatura, cusì chì l'approvvigionamentu di l'aria di l'aria condizionata ecologica pò riduce u cunsumu d'energia, chì hè ancu benefica per a salute di e persone, risparmiendu 30% di l'electricità.
2. U stabilimentu di l'acqua è a temperatura di l'aria condizionata deve esse raghjone
Sicondu i tecnichi di l'acqua è di l'aria condizionata, per quelli chì sò à pusà o labing un travagliu ligeru, a temperatura accettata in a stanza hè generalmente trà 27 ° C-28 ° C. U friddu causatu da a diferenza di temperatura trà l'internu è l'esterno pò ancu stabilisce l'aria condizionata direttamente cum'è un schedariu di sonnu.
3. acqua è aria-conditioning outlet adjustment altu livellu
Sicondu i tecnichi di l'acqua è di l'aria condizionata, quandu l'acqua è a refrigerazione di l'aria condizionata, a pusizione di u bordu di l'aria condizionata hè adattata à a direzzione horizontale.À questu tempu, u voluminu di l'aria hè u più grande, è l'effettu di refrigerazione hè ancu u megliu.
4. Turn off the air conditioner in anticipu
Spegne l'aria condizionata 30 minuti prima di esce, a temperatura di l'ambienti ùn cambierà micca.Quandu ùn avete micca bisognu di l'aria condizionata per un bellu pezzu, duvete sviluppà l'abitudine di spegne l'alimentazione, perchè u statu di standby cunsumerà ancu energia.
5. L'acqua è a putenza di rinfrescante di l'aria condizionata deve esse moderata
Sicondu i sperti tecnichi pertinenti, se u putere di rinfrescante di l'aria condizionata hè troppu grande, u termostatu di l'aria condizionata serà cambiatu troppu spessu, chì pruvucarà l'usura di u compressore di l'aria condizionata ambientale per aumentà, è à u stessu tempu, Aumenterà ancu u cunsumu di energia di l'aria condizionata.
6. Aduprà u fan à aduprà
L'acqua di soffiu è l'aria condizionata di l'aria condizionata ponu migliurà l'efficienza di u rinfrescante.Quandu l'aria-conditioning principia, l'aria-condizionata hè sbulicata cù un fan elettricu, chì pò circulà l'aria-condizionata à a riunione di letti, divani, etc. In pocu tempu, l'efficienza di rinfrescante pò esse migliurata è l'effettu di refrigerazione pò esse aumentatu.


Tempu di Postu: Feb-22-2024