U cooler d'aria evaporativu cuntribuisce à u risparmiu d'energia è a riduzione di emissioni

Cù a formulazione è l'implementazione di u "Standard Naziunale per l'Air Cooler Evaporativu per l'Usu cummerciale o Industriale", a tecnulugia di raffreddamentu evaporativu hè stata standardizzata è standardizzata, è più prudutti di risparmiu d'energia, cum'è i climatizzatori amichevuli di l'ambiente, sò entrati in millaie di imprese è famiglie.Megliu prumove a conservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente.

Sicondu i dati, u cunsumu naziunale di l'electricità in u 2009 righjunghji 1065,39 miliardi kWh.Se u paese adopra a nova tecnulugia di rinfrescante evaporativu è i prudutti di l'aria condizionata favuritu di l'ambiente per rimpiazzà a so temperatura, pò salvà direttamente 80% di a putenza di l'aria condizionata è salvà 852,312 miliardi kWh., Calculatu à 0,8 yuan per kil owatt-ora di electricità, u costu di risparmiu energeticu direttu hè quasi 681,85 miliardi di yuan.Basatu annantu à l'electricità tutale salvata da u cooling, più di 34,1 milioni di tunnellate di carbone standard è 341 miliardi di litri d'acqua pulita ponu esse salvate ogni annu;23,18 milioni di tunnellate di emissioni di polvere di carbonu, 84,98 milioni di tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu, è 2,55 milioni di tunnellate di emissioni di diossidu di sulfuru ponu esse ridutte.

1

Raffreddatore d'aria evaporativu, i cooler d'aria chì risparmianu energia è ecologicu sò largamente usati:

1. Raffreddatore d'aria evaporativusò usati in i lochi induve e persone sò intensivi o di corta vita è necessitanu un rinfrescante rapidu, cum'è: auditoriums, sale di cunferenza, chjese, scole, cantine, gimnasti, sale d'esposizione, fabbriche di scarpi, fabbriche di vestiti, fabbriche di ghjoculi, mercati di verdura Aspetta.

2

2. Raffreddatore d'aria evaporativusò usati in i lochi cù un forte odore di gasi inquinanti è polveri grande, cum'è: sale di l'uspidale, sale d'attesa, cucine è piante chimiche, piante di plastica, piante di l'elettronica, piante di fibre chimiche, fabbriche di pelle, piante di serigrafia spray, piante di gomma, stampa. e fabbriche di tintura, fabbriche tessili, fabbriche di allevamentu, etc.

3. Raffreddatore d'aria evaporativupò esse usatu in i siti di produzzione cù l'equipaggiu di riscaldamentu o alta temperatura, cum'è: machining, injection molding, electroplating, metallurgia, stampa, trasfurmazioni alimentari, vetru, apparecchi domestici è altri attelli di produzzione

3

4. Raffreddatore d'aria evaporativupò esse usatu in i lochi induve a porta deve esse aperta, cum'è centri commerciali, supermercati, parchi di ghjocu, casinò, sale d'attesa.

4

5. U cooler d'aria evaporativu sò adattati per a ricerca agricula è centri di cultivazioni o basi.


Tempu di post: Jul-08-2021