Abbigliamento, vestiti, pianu di raffreddamentu di u fabricatore di pelle

Ci sò prublemi cù i pruduttori di vestiti, vestiti è pelle:
1. U persunale hè densu, l'aria in l'attellu ùn scorri micca, u cuntenutu di l'ossigenu hè chjucu, è l'attellu hè assai caldu.
2. Ci sò parechji in l'attellu, a vittura di l'agulla cuntinueghja à u calore, è a temperatura alta in l'estiu, cusì a temperatura interna hè alta.
3. Certi tessuti di vestiti è vestiti anu fibra di polvera di capelli.Se l'attellu ùn hè micca ventilatu, avarà ancu un effettu avversu nantu à u corpu umanu.
U poviru ambiente per e fabbriche di vestiti, vestiti è pelle hà purtatu un impattu annantu à l'imprese:
L'ambienti di travagliu di l'attrezzi di vestiti, vestiti è fabbrica di pelle farà chì l'impiegati sò liquidi, difficili di recrutà, difficili di mantene, affettanu l'efficienza di u persunale, è riducenu i benefici di a produzzione di a cumpagnia.

微信图片_20230628100500
XIKOO ricumanda vestiti, vestiti, equipaghji di rivestimentu di pelle -XIKOO climatizzatore di prutezzione ambientale:
1. Mentre rinfriscà, pò ancu ventilate a ventilazione è cresce u cuntenutu di l'ossigenu di l'aria
2. Installa unu da l'area di 100 metri quadrati, solu 1 gradu di electricità in 1 ora
3. U cunsumu d'energia hè solu 1/8 di l'aria condizionata tradiziunale, è l'investimentu hè solu 1/5 di l'aria condizionata cintrali
4. U voluminu di l'aria hè grande, è a distanza di furnimentu d'aria hè 10-150 metri.
5. Rapidamente rinfriscà 4-10 gradi, migliurà efficacemente l'effetti avversi causati da a temperatura alta
XIKOO vestiti, vestiti, suluzione di raffreddamentu di u fabricatore di pelle:
Guangdong XIKOO cunsiglia per voi i climatizzatori di prutezzione ambientale XIKOO.Hà e funzioni di rinfrescante, ventilazione, rimozione di polvera è odore.Micca solu chì, a sola macchina pò copre ogni 100-150 metri quatratu, è solu 1,1 gradi d'electricità in 1 ora, ùn hè micca limitatu da e restrizioni ambientali, apertu o semi-apertu.
1. U schema di rinfrescante generale pò esse aduttatu secondu u densu, senza ventilazione, è a dissipazione di u calore di a macchina di l'attellu di vestiti.Stabbilimentu unu per 100 metri quatratu pò esse aduttatu.L'effettu di rinfrescante generale hè megliu, migliura più accuratamente, è l'impiegati più còmode di travaglià.
2. In cunsiderà chì u voluminu di l'aria affettarà a produzzione di i veiculi di l'agulla, u ventu friddu ùn pò micca soffià direttamente à l'equipaggiu, cusì l'internu hà bisognu à stallà u pipeline di furnimentu d'aria, aperture d'aria per ogni travagliu, è rinfriscà direttamente à u persunale. .

微信图片_202304221003532
Effettu dopu a stallazione:
Dopu a stallazione di u sistema di raffreddamentu di l'aria condizionata di prutezzione di l'ambiente XIKOO, pò migliurà assai l'ambiente di travagliu di l'attellu, aumentà u cuntenutu di l'ossigenu di l'aria di l'attellu, in modu chì ogni impiegatu di l'attellu pò sente u ventu frescu frescu, migliurà efficacemente l'efficienza di u travagliu di l'impiegatu, è riduce a perdita di l'impiegati.


Tempu di post: Jul-10-2023